BElANGRIJK!!!! MOTO GP FINALE PROBLEEM

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alex V, 17 jul 2003.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens ik heb een belangrijke mededeling voor alle finalisten die zondag meedoen aan het gamekings event. Velen van jullie, waaronder ook ik, tuur guus etc. zitten al regelmatig te oefenen met de demo disc voor de finale. Nu is zojuist bekend gemaakt dat men met de volledige versie rijdt. Nou en denk je misschien... Toch is dit erg belangrijk. De volledige versie heeft namelijk een hele andere gameplay die voor een noob die het nooit speelt niet te zien is op het eerste oog.

DE DEMO IS EEN GEUPGRADE VERSIE VAN MOTO GP 1 WAARBIJ DE GAMEPLAY STERK VERBETERD IS. WE SPELEN NU DUS MET DE VERSIE met irritante gameplay...

Dit zijn de zaken die anders zijn:

1. Je kunt NIET powersliden!!!!!! Je motor blijft zolang in de slides dat je em er niet op tijd uit kunt krijgen. Dit maakt het rijden voor een aantal mensen minder professioneel. 1:32 ers zijn niet haalbaar. Ik heb vandaag nog een 1:32:6 gereden maar kwam met de full version net niet onder de 1:34 na een kwartiertje rijden. Het komt dus minder op kwaliteit aan. En dat vind ik jammer want er zijn echt een aantal zeer goede 'coureurs"die hadden kunnen zorgen voor een spetterende finale. ( Guus Bok, Rappe, Tuur, Me :confused: )

2. Je kunt botsen. No collisions is niet instelbaar in de volledige versie. Dus de stomkoppen botsen expres of per ongeluk de snellere coureurs onderuit.

3. De toerenteller is anders. Dit is lastig voor de manual shifters. Die merken dat de toerenteller schokkiger oploopt, en dat er eerder opgeschakeld moet worden.

4. Waarschijnlijk spelen we niet op mugello omdat dit zou betekenen dat de organisatie dan op 8 xboxen mugello zou moeten unlocken. Ga maar uit van mugello of jerez.

5.) Je kunt niet je knoppen customizen. Dit betekent dat er geschakeld moet worden met het witte en zwarte knopje. Die zitten minder fijn, je moet grote handen hebben hiervoor.

6.) Snel terugschakelen van de 6 naar de 1 of 2 levert vaak problemen op. Hij gaat als je 4 of 5 keer drukt maar 3 versnellingen naar beneden.

7.) Je kunt met terugschakelen in de vrij schakelen waardoor je dus weer staat te klungelen om weg te komen. ( eerste bocht mugello)

8 ) Powerslides kom je snel per ongeluk in.

9) Netcode van full version is minder goed.

Ik wil dus bij deze ook tegen de mensen van de organisatie zeggen dat ik dit absoluut niet leuk vind, aangezien er een boel mensen zijn die al veel tijd aan oefenen hebben besteed. Ik dacht al eerder dat systemlinken de makkelijkste optie was. Maar ik hoorde dat jullie een Live netwerk gingen nabouwen met de hulp van MS. Niet dus!! Misschien is het beter om te kijken of je nog een T3 verbinding of zo ergens kunt regelen zodat het alsnog met de demo disc kan worden gespeeld en jullie het toch kunnen tapen. Lukt dit niet zou ik persoonlijk zelfs liever de finale rijden op dezelfde manier als de voorrondes.

Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  2. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dat stelletje amateurs kennen het verschil tussen de full version en de demo niet eens. Wat een ***organisatie. Iedereen heeft voor niks geoefend. Zeker voor mensen als guus bok enzo die het hele spel niet hebben is het naai want die weten helemaal niet hoe het rijdt. Wordt dus een saaie finale en ik vind het dus ook echt lullig voor de mensen die zo lang geoefend hebben.:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

3. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wow :p Ik zou die verschillen echt nooit zien... Maar bedoelen ze niet met full versie dat je de alle coureurs enzo kan kiezen... Dus alles geunlocked via de demo ofzo? (Tell me if I'm wrong :eek:)

4. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik dus hartstikke bagger, alex heeft helemaal gelijk, dan ben je bijvoorbeeld een goeie kanshebber en dan lig je aan het begin van de race in het gras omdat iemand je meteen van de baan af beukt, ook het powersliden gebeuren lukt totaal niet in de full version, dat is echt gewoon niet te doen; wat mij betreft kunnen ze die finales beter gewoon over het live netwerk houden, dan hoef ik tenminste ook niet zo'n treinkaartje van 30 euro te dokken en hebben de grote kanshebbers ook echt kans, maarja, dan kan het weer niet over tv, wij moeten dus een beetje kut gaan rijden om commerciële doeleinden, als ze dat nou bij een universiteit hadden geregelt, die zijn toch dicht en hebben een lekkere verbinding waar je hendig 8 xboxen op kan aansluiten

5. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rustig aan jongens....ja het vervelend....maar het blijft een spelletje

6. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    you're wrong

7. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en het blijft 1000 euro voor de winnaar en een duur treinkaartje voor mij

8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nee het is niet maar een spelletje. Dat is het niet meer op het moment dat je er een geldprijs aan verbindt. Dan weet je dat mensen gaan oefenen, en dan moet je duidelijk communiceren wat je van plan bent met de finale. Als dit weken vantevoren was verteld, hadden we de fout nog kunnen corrigeren. Nu is het wat mij betreft nogal "verneukt" qua gameplay. Event is still cool. _O_

Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  9. ITNL

ITNL Guest

dom stom zuig, niet dat ik eraan meedoen (tijd op mugello 1:46 lol :D:D) maar wel kut voor de deelnemers.

10. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    er stond toch dat je je demo disk mee moest nemen :confused:

maar anders je moet toch ook de voorrondes met demo disk spelen en je mag alleen demo disk bikes en ik neem aan dat je dan toch finale ook gewoon demo disk speeld???

Laatst bewerkt: 17 jul 2003
  11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    "De organisatie behoudt zich het recht op elk moment, en zonder opgave van reden: aanpassingen te doen aan dit reglement, of beslissingen te nemen in gevallen waarin dit reglement niet voorziet; personen toegang te weigeren of personen te verwijderen."

Zonder direct in te gaan op het probleem (dat ik echt wel begrijp) vraag ik me echt af waar jij die brutale smoel vandaan durft te halen? Als je nou een verliezende speler had geweest dan ha dhet nog onder het hokje jaloezie geplaatst kunnen worden, maar jij legt hier gewoon je 1.000 euro te grabbel - In de hoop dat DuCyCo je reactie positief op vat.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is natuurlijk wél zo dat dit een beetje vloekt met de voorafgaande rondes én het Live-principe. Een prachtige plaats had het gamecafe in R'Dam geweest, waar dergelijke voorzieningen gewoon aanwezig zijn :{

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nou ik vind het heel vervelend, voor jullie, maar de organisatie heeft het op deze manier opgezet. Met de Demoversie is niet in een System Link te spelen en dus is de Full de enige optie. Dat deze enige anders is moet denk ik op de koop toegenomen worden. Hoe wou jij het anders doen? Via Live? Lekkere finale wordt dat!

Het enige uit jouw lijstje wat me tegenstaat is Collisions On. Ik vind het niet leuk om onderuit gehaald te worden (al dan niet expres), maar ik vind het nog veel vervelender om iemand onderuit te halen en zijn kansen te ontnemen... Wat dan? Allemaal apart een race en dan tijden doen? Dat is ook niet leuk.

Dit is gewoon het beleid, daar moet je mee leren leven, misschien wil de organisatie aanpassingen maken, misschien niet en dan moet je de realiteit aanvaarden. En trouwens, iedereen heeft er dan toch last van? De verschillen in kwaliteit blijven...

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    True.. je rijd ook 'maar' met zn 4en.

Maar het principe van de competitie was de Live ervaring, waar men ook redelijk mee 'op schept' (en terecht :p) - Om dan te gaan spelen met een mindere of uberhaupt andere versie is wel érg discutabel..

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mja god wat een gezeik zou ik haast zeggen. Dit is gewoon de opzet, zo is het geregeld, this is the deal ben je er niet tevreden mee, dan hoef je niet te komen. Nogmaals, iedereen heeft er 'nadeel' aan.

16. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik geef gerbo en wouter gelijk ...

... als je het zon kut organisatie vindt dan kom je toch niet ?

het is een spel die jullie ALLEMAAL onder de zelfde omstandigheden spelen dus niet alleen de ''kanshebbers'' kunnen winnen leuk toch meer competitie ?

mensen die de motogp demo eerder hadden hadden dus ook meer kunnen oefenen in de voorrondes, onterecht hey !

je bent niet verplicht mee te doen .. dus zo reageren tegen de organisatie vindt ik zeer onterecht

Laatst bewerkt: 17 jul 2003
  17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ..en dan vergeet je dus het spel dat je reeds hebt gewonnen én de hopelijk leuke middag die je tegemoet gaat. Je kan ook gewoon niet naar die finale gaan... :{

18. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe wil jij het noemen dan ?

competitie voetbal of welke sport dan ook is ook geen spel he ?

nee een gevecht tussen leven en dood !

19. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als je gewoon een vent bent, dan ga je gewoon fijn een potje racen zonder te mekkeren over het grote onrecht wat je zojuist is aangedaan.

Als Ajacied zou ik bijna zeggen: geen woorden maar daden, maar voorlopig hou ik het op de ietwat getweakte Engelse uitspraak:

Put your money where your BIG mouth is.

20. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    beetje oneerlijke voorrondes zo misschien was ik wel veel beter in de normale versie :{

Deel Deze Pagina