[PC] Belangrijk next generation nieuws komende!

Discussie in 'Games' gestart door vision 360, 7 sep 2006.

1. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    De videogames en -cultuur blog Joystiq heeft een bericht geplaatst waarin ze aankondigen dat ze belangrijk nieuws hebben weten te bemachtigen mbt. één van de next-gen consoles. Het enige dat ze verder nog zeggen, is dat we het berich op 12.01 a.m. Eastern kunnen verwachten en het zeker het wachten waard is.

12.01 a.m. Eastern is trouwens 6.01 uur s'ochtends hier, dus ik doe mijn krantjes een paar minuten later.

Hier kun je het zelf lezen:
    http://www.joystiq.com/2006/09/07/major-next-gen-console-news-coming-tonight/

Het lijkt mij het meest logisch dat nieuws is over de PS3 of de Wii. Als het de PS3 betreft kan het haast niet negatief zijn, of ze moeten dat project helemaal stoppen of uitstellen. Als het over de Wii gaat zal het waarschijnlijk over de laatste details gaan mbt. deze console.

Wat denken jullie? Ik ben nu echt benieuwd!

Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  2. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor details verwacht je dan van de wii? en dat ze de ps3 zouden stopleggen lijkt me raar want ze stoppen al hun geld erin en dan stoppen ze het? stomme zet als ze dat zouden doen =P

3. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    @assasin, de uiteindelijke specs en prijs van de Wii, omdat die nog niet helemaal duidelijk zijn. En als het PS3 nieuws is, dan moet het wel positief zijn. Negatief nieuws na het bericht van gisteren zou de fans zeer zeker not amused maken.

Het kan natuurlijk ook gaan over een belangrijke exclusive, die toch multi-platform gaat.

4. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht laatst toch echt de specs van de wii gezien te hebben op die nintendo site.. maar niet erg aandachtig naar gekeken dus je kan wel gelijk hebben :)
    over die ps3.. ja inderdaad moet dus haast wel positief zijn:)

5. Ik ben echt super benieuwd :+

6. Urtica

Urtica Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht er maar niet teveel van, kan het ook niet tegenvallen;)

7. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De phantom wordt november gereleased voor de ps3, en is krachtiger als de x360 en ps3 bij elkaar en ze hebben een deal gesloten met ubisoft om assasins creed tijdelijk exclusief op de phantom te hebben?

Hopelijk goed nieuws voor de ps3, want ik vind dat sony ook wel weer een goed nieuws nodig heeft en kan gebruiken.

Of toch nog een extra functie van de Wii, een online netwerk dat wordt beheert door MS, blu toots zodat je de wii controller op de x360 en ps3 kan aansluiten.

Of de x360, MS heeft zelda exclusief o[p de x360 weten te krijgen, bij de nieuwe zelda krijg je meteen de nieuwe x360 controller, de X-Motion

Hopelijk wordt het echt nieuws en geen nieuws als: weer een exclusive, of toch 1080P games op 360 of ps3. Ik wil nieuws zoals het laatste nieuws van de ps3, schokkend maar deze keer liever schokkend in de positieve zin :)

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens menige sites word de ps3! uitgestelt tot maart 2007! dit is nog niet bevestigt maar het is dus een gerucht!! Ouch das balen :p :lol:

9. Het is geen gerucht, het is waar.

10. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ga weg man, dat geloof ik deze keer dus echt niet, geef eens een bron. De europeanen waren al pissed, moet je nagaan wat er als dat waar is wereldwijd gaat gebeuren. Nee dat KAN gewoon niet!

11. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    NEWS: Blizzard gaat support & game bekend maken voor de Xbox360.

12. Dat zou echt top zijn, maar dat zie ik jammergenoeg niet zo snel gebeuren.

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    halo 3 launch 2 december, maar blizzard kan ind. ook wel iets mee te maken mee hebben :)

14. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat het over de Wii gaat. Wii is niet next-gen maar new-gen.

Ik denk trouwens dat het gaat om GTA4 die exlusief voor de 360 zal verschijnen.

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat het iets vets is :9

16. Even wachten tot 00:01 en dan ga ik m'n nest in.

Nog een uurtje te gaan.

17. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    whaha vet ik w8 dan ook nog wel ff :D

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    ;)

19. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk wordt ut nieuws waarvan ik spontaan verliefd raak op de PS3, want zit er aan te denken om die als 2e console binnen te halen(mits hij <450euro word:))

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    sow, morgen pas half elf beginnen maar dan ben ik wel 1 over 6 wakker 8) moet dit weten!!! :D

Deel Deze Pagina