belangrijk

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PlayerMan, 5 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlayerMan

PlayerMan Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 doet heel normaal tot het punt dat het een game of een DVD moet afspelen dan staat er namelijk "Open Tray" en als ik er een game of een
    DVD in stop komt er "Reading" op te staan en na een paar seconden gelijk weer "Open Tray", en dat is het probleem mijn Xbox 360 wil geen games of DVD's meer afspelen maar voor al het andere is alles perfect in orde.

Iemand enig idee wat er mis mee is en graag wat tips voor wat ik ermee kan doen om het zelf te maken of dat ik het moet opsturen?

2. chilly1803

chilly1803 Niet zo actieve member

Leuk Bevonden:
    10
    Allereerst welkom op het forum.

Je DVDdrive (meestal lens) doet het niet helemaal goed meer. Daardoor denkt hij dat er geen DVD in je drive zit terwijl dit wel het geval is.

Vroeger met de oudere Xbox360's kwam dit vaker voor dan tegenwoordig. Wanneer heb je hem gekocht als ik mag vragen?

Want als je hem afgelopen 2 jaar heb gekocht kan je hem zonder eigen kosten op laten halen door UPS en dan wordt hij gerepareerd door Microsoft in Duitsland.
    Hiervoor moet je eerst even telefonisch contact opzoeken met de klantenservice hierover.

Zeven dagen per week telefonische ondersteuning:
    0800 023 3894
    of +31 202036606 als je mobiel belt
    Slechthorenden (teksttelefoon):
    0800 023 3895
    De service is bereikbaar op:
    maandag - vrijdag: 09:00-22:00
    zaterdag: 09:00-20:00
    zondag: 09:00-17:00

Ik moet je ten zeerste afraden er zelf aan te gaan zitten, want dan vervalt je garantie namelijk.

Voor overige vragen moet je maar kijken in de volgende thread ==> http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=134052&highlight=klantenservice

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tnx chilly.

@ topicstarter: je kan daar verder je vragen kwijt

slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina