1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Is dat nou omdat jij toevallig eens flink bent aangepakt, of omdat je dat ziet bij andere mensen? :eek:

    Zie het als in een klas...de hele groep bepaalt de sfeer. Zo is het humeur van de leraar ook stukken beter en zullen er geen straffen worden uitgedeeld. Maar je kan op een forum nooit regelen dat iedereen zich netjes gedraagd. We kunnen er ook niet veel aan doen hoor
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    maar begrijp ik het nou goed??:
    mag je geen off-topic berichten plaatsen?
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    om nog even terug te komen op de post van Goodfella... nee absoluut niet dat deze thread gelijk dichtgegooid moet worden. Tenminste van mij hoeft het niet :)

    Het is hier al aangegeven en blijkbaar ken jij de voorgeschiedenis niet helemaal. Nog geen 2 weken geleden was het betreffende topic (en vele anderen) totaal onleesbaar geworden. Daarna is er dankzij waarschuwingen een stuk meer 'vaart' in het topic gekomen en helaas nu het spel uit is worden er weer regelmatig offtopic reacties gepost.

    Ik begrijp het, maar soms is de maat vol. Er is gevraagd op te treden, en dat was ook nodig. Dan doen we dat. Er was verder niks ernstigs aan de hand, enkel 2 waarschuwingen. Dan weet je dat je moet oppassen en verder hoeft er niks aan het handje te zijn. Het was dus niet 'gelijk dreigen met OW's en bans'. Absoluut niet zelfs.. er is tig keren gewaarschuwd, terwijl er al veel eerder had kunnen worden opgetreden met zwaardere beslissingen.

    Dit was inderdaad de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen...
     
  4. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Je mag wel hier en daar wat offtopic plaatsen, dat doen mods ook hoor. Maar het moet niet uit de hand lopen zodat men later niet eens meer weet wat voor topic het was. Gewoon een beetje ontopic blijven :)
     
  5. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    hey je doet alsof ik altijd de gene ben die hier offtopic loop te posten! en ik zeur niet omdat het nu bij mij gebeurd maar het valt me gewoon op. je kunt hier niets meer even melden wat je kwijt wilt zonder geouwehoer, sorry hoor maar gezellig is anders :{
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    het gaat erom dat je het aanvoelt. Er word al meerdere malen gevraagd niet enkel te zeggen "ik hem hem!". Waarom gebeurt het dan toch? zet er dan gelijk bij wat je eerste bevindingen zijn ofzoiets.

    maar de meeste offtopic reakties in dit topic gingen over het "ik heb hem daar en daar gezien" of iets in die trend. En speciaal daarvoor is door de mods wel 4 a 5 keer een link naar een speciaal daarvoor bestemd topic geplaatst. Gebruik hem dan ook!
     
  7. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Je reageerd aangevallen...Moet je niet doen want dat wordt je niet :)

    Geef dan eens wat duidelijk voorbeelden oid want anders weet ik ook niet wat en hoe. We treden alleen wat harder op als de persoon al vaker een waarschuwing heeft gehad voor iets, of iets opzettelijk zit te verpesten. We doen heus niet in 1 keer: BAM OW en BAN en Woppa weg jij...Dát zou pas ongezellig zijn ;)
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hallo.....doe ff rustig man, je verpest de sfeer helemaal als je elkaar gaat afzeiken. en je zegt zelf dat je dat niet wilt dus...??
    ff relaxen
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik ben nooit in die thread geweest dus ik kan daarover niet meepraten. maar wat je zegt daar zit wat in....
     
  10. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik zal je zeggen waarom ik een OW kreeg. ik post in het pgr topic dat ik em net heb gekocht en dat ie vet is en omdat mensen daar vroegen waar hij te koop was melde ik dat ook even.en kletter... gelijk een OW. snap je nu dat ik hier een beejte geirriteerd van ben??
    Heb nog nooit een waarschuwing gehad zolang als ik hier kom.
    dus ik blijf bij mijn mening dat het een beetje overdreven reactie was
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    maar je kon het aan zien komen
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Tuurlijk. Het klinkt ook geenzins schuldig. Echter, Marius is al een tijdje bezig met het ordenen en schonen van het topic en daarbij is meerdere malen vriendelijk gevraagd dat soort posts wat te beperken simpelweg omdat het de overzichtelijkheid (die toch al op het spel staat) niet ten goede komt. Het is jammer dat jij daar de dupe van bent geworden, want verder heb je inderdaad nooit voor heibel gezorgd en kom je al redelijk lang op XBW. Jammer dat er dan nu ook zo'n rel over ontstaat, want wat is nu precies een waarschuwing? Slechts een waarschuwing, je hebt er geen minder rechten om, en ook je reputatie gaat er niet op achteruit. Alleen je ego is misschien een beetje geschaad :) maar dat zal iedereen wel eens meemaken...
     
  13. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    1. Zie reactie van Marius
    2. zie reactie van WouteR
    3. Zie reactie van Marius


    Dan moet er toch een lampje gaan branden? :) Kan je het niet voorstellen dat de mods na tig keren waarschuwen het een beetje beu worden?
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Juist, ik kan nu eenmaal geen onderscheid maken tussen jou post en die van DeltaOne. Allebei een waarschuwing, of allebei niet. En aangezien we al meerdere keren hadden gewaarschuwd (zie post Munch), was dit de druppel.

    Dat is niet persoonlijk en als je verder netjes gedraagt (wat je dus blijkbaar ook doet) is er totaal niks aan de hand! :)
     
  15. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0

    klopt een waarschuwing stelt niet zo heel veel voor maar toch.. ik praat niet alleen voor mezelf. Ik denk gewoon dat zon keiharde aanpak het een gewoon mider leuk forum maakt.
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Liefst natuurlijk geen enkele aanpak en alsnog een cool forum :) Niet iedereen heeft echter dezelfde belangen...

    Daarnaast stel ik ook voor om dit soort praktijken nog eens goed intern te bespreken, gecombineerd met het voorstel van De Maki in het andere topic. Dat zou een hoop problemen kunnen voorkomen.
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja maar wordt het dan wel gezellig als iedereen off-topic gaat zitten posten?
    En je ziet zelf ook dat het schijnbaar niet helpt dat een mod normaal waarschuwt want het ging duidelijk gewoon door in de pgr thread.
    Het is alleen jammer voor jou dat jij net die waarschuwing krijgt.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jammer ook dat de jongen die naast Pizza the Hut werd gewaarschuwd het en stuk minder positiever opvatte...
     
  19. Killswitch

    Killswitch hungry 4 more??

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet jezelf af gaan vragen in hoeverre iets als offtopic wordt beschouwd. thats it meer niet
     
  20. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb het meneer Pizza al helemaal uitgelegd en hij was blijkbaar tevreden en had geen verdere vragen. :)

    Terug naar beleid algemeen. Nog meer mensen die zich ergens verschrikkelijk aan irriteren oid? Feel free to ask :)
     

Deel Deze Pagina