kunnen alle belgen die reward pack al ontvangen hebben zich hier even melden? dus : wanneer opgestuurt wanneer ontvangen hoe ontvangen gebeld door ms? of zelf gebeld naar ms!
veel , want naar het schijnt waren NEDERLANDSE reward packs op hold gezet wil ff checken hoe het zit met belgische reward packs , mischien ook op hold
Mjaja... Belgium here Form opgestuurd op 27/3 Niks ontvangen Zelf 2 keer gebeld naar MS. De eerste keer stond ik nog niet in hun systeem, de 2de keer ook niet Ze hebben me er dan zelf maar ingezet en een ref. nr. gegeven dat ik moest vermelden in een nieuwe aanvraag. Opnieuw w88 dus
doemme he , kunnen we waarschijnlijk allemaal gaan bellen voor ons recht op te eisen !! dikke nest toch die organisatie
Opgestuurd 28 april, nog niks ontvangen. De juffrouw aan de helpdesk heeft mijn oproep geregistreerd in geval er iets moest mislopen, just in case. Ze kunnen gewoon de hoeveelheid niet aan. Des te meer omdat velen hun formulier meer dan eens gezonden hebben dus dient men die dubbel na te checken. Naar schijnt komen er nog heel veel vragen binnen van mensen die problemen hebben met hun Xbox. Ik denk dat ze het gewoon wat onderschat hebben die vele aanvragen ... WouteR, wat bedoel juist met postcodesysteem? Onze postcode bestaat enkel uit 4 cijfers ...
FF tussendoor wat anders krijgen de belgen ook een engls sprekende man/vrouw aan de lijn als het het nummer van de helpdesk bellen? Telefoonnummer op .be = namelijk anders dan dat op .nl, = hier een belg die al eens 080079790 gebeld heeft???
Ik heb deze middag ook nog es gebeld naar MS deze keer hebben ze mijn info ook genoteerd, kmoest alles spellen want die engelse begreep er de ballen van als ik men naam en straatnaam zei nu hoop ik dat ze er eindelijk werk van gaan maken van die reward pack.. greetz, Nitroke
yes !! heb hem binnen , er wachtte me een mooie verrassing toen ik thuis kwam van school , want op de tafel stond ie dan !! m'n reward pack , afgeleverd smorgens door iemand van Fedex , een Brusseleir! heb 2 maal formulier opgestuurt 1 maal zonder bonnetje op 25 april 1 maal met bonnetje rond de 10de mei gok ik , en netjes ongeveer 1 maand later m'n reward packje met Halo en Rally ! Feel so Great !!! dus voor alle belgen met voorlopig nog geen , wees nie ongerust het komt wel !!!
ik heb van't weekend eens gebeld en ik bleek nog niet in het systeem te zitten, ook al heb ik het formulier een maand geleden opgestuurd, ze zeiden dat dat 6 weken kon duren voor je in het systeem zit (en dan is het dus allemaal nog niet verstuurd...)...ik moest binnen 2 weken nog eens terugbellen, want ik dus gewoon dit weekend al ga doen, veel te ongeduldig namelijk als blijkt dat ik er dan nog niet inzit gingen ze het anders oplossen (het is namelijk al wel wat laat om nog met nieuwe formulieren te beginnen....)