België/Nederland worden vergeten!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr.blond, 28 jun 2004.

  1. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Opmerkelijk, hoe België, de situatie in Nederland ken ik niet zo goed, wordt vergeten. Laatst een grote Live wedstrijd in Europa, met maar liefst 10 landen. Ho maar, België mocht niet meedoen! Dat was een PGR 2 wedstrijd. Ook nu weer, Xbox Live! wedstrijd, met Rallisport Challenge 2, maar oeps, België doet weer niet mee. Ironie alom, want de prijs is net een reisje, met VIPbehandeling inclusief pitpasje voor LG autorace in Spa (België nota bene)
    Lullig, hoe komt het?
    Situatie in Nederland gelijkaardig?
    Wat kan er aan gedaan worden?
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  2. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet hoe het precies zit, maar volgens mij kon je in nederland er wel aan meedoen. Maar het wordt tijd dat er toernooien komen die alleen op het benelux zijn gericht.
     
  3. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ze nemen de Benelux denk ik niet serieus.

    Laat ze is de rankings op Xbox Live kijken... bij elke Live game zie je veel Nederlanders en Belgen bij de top...

    Of... het heeft met GELD te maken...
     
  4. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles heeft tegenwoordig met geld te maken.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    ik heb nog geen live nog steeds geen cc opgestuurd gekregen maar als dit zo is dan is dat belachelijk en moeten we gewoon massaal microsoft mailen
     
  6. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    www.xboxchallenge.nl Die is pas nog georganiseerd voor NL :confused: Ik was bij de laatste 8 top spinners en heb RSC2 gewonnen ;) Olee! Vind het wel meevallen, NL wordt echt niet gediscrimineerd, Belgie weet ik niet...
     
  7. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind een Europese challenge meer hebben dan een puur Nederlandse.
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er aan gedaan kan worden?

    De toplijsten bekijken en op basis daarvan een indeling maken met welke landen er mogen deelnemen. Als het zo is dat Belgen en Nederlanders in deze toplijsten voorkomen, dan doen ze mee, anders niet. Op die manier krijg je hele spannende wedstrijden met een hoge kwaliteit met (waarschijnlijk) gamers uit elk Europees land!

    Dergelijke ideeen moeten worden gemaild naar de organisaties of belangrijkste perso(o)n(en) van deze wedstrijden/ toernooien. Wanneer 1 persoon dit doet heeft het natuurlijk geen zin, dus wellicht moet er een oproep worden gedaan om dergelijke mailtjes te versturen.
     
  9. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Europa is gewoon bang voor Nederland!_0/
     
  10. da beat

    da beat www.da-beat.tk

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    en voor belgie...belgie niet vergeten :p

    mwa... ik vind het niet eerlijk...na alle topsporters van belgie... 8) ....nederland weet ik niet... moeten ze ons toch kennen...niet? :confused:?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  11. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het misschien over het hoofd word gezien, met opzet of niet, omdat het zo klein is.
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34

    Je zei dat er een Rallisport Challenge 2 wedstrijd is. Waar kan je je daar voor inschrijven dan want ik heb er nog nooit van gehoord.

    Go Ahead.
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Jammer Go Ahead, Nederland is uitgesloten. Op de engelse xbox.com kan je bij tournaments de reglementen vinden. De helft van europa ofiets mag meedoen de rest niet. Hoofdprijs: 2 personen compleet verzorcht naar de GP van België. Daar had ik wel bij willen zijn... :'-(

    /edit Het zijn dus ook niet alleen België en Nederland, maar ook een Duitsland en wel meer die uitgesloten zijn. Volgens mij heeft het met wetgeving en organisatiestructuur van MS zelf te maken. Weet het niet zeker though...
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ja ik ook. Hadden misschien wel kansje gehad Rocky ;)

    Kga me gewoon inschrijven ff kijken wat er van komt :9
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  15. spookykiller

    spookykiller Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ja kom iedereen de god ganse dag naar microsoft mailen yeah :p
     
  16. spookykiller

    spookykiller Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    volges mij weten de domme mensen van microsoft nog niet eens het bestaan van belgië :d
     
  17. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel maar ze denken dat het de achtertuin van nederland is (grapje belgen)
     
  18. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het maar nergens opslaan, je kan zeggen dat het om geld gaat, maar de verschillen zullen vast niet heel groot zijn. De grote van het lanf scheel ook niet heel veel met nederland.
    stuur microsoft eens een mail met vraag om uitleg
     
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij en België zijn kleine landen, maar wel goed welvarende, dus daarom vind ik het raar dat wij worden uitgesloten. Tuurlijk een land als Frankrijk ofzo heeft een hele hoop meer inwoners en dus meer geld waarschijnelijk. Maar wat is de moeite om nederlanders en belgen ook me te laten doen :confused:?
     
  20. (EXG)LINK

    (EXG)LINK ?

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    1
    is da dan al vaker geweest dat nl en belgie niet meej mogten doen???
     

Deel Deze Pagina