ik hem gelezen dat er contracten zijn afgesloten om de xbox in verschillende nederlandse winkels gaan gezet worden. zijn er ook zo'n contacten voor andere landen zoals belgie(ik ben belg) zijn er ook belgische evenementen over de xbox?? ik veronderstel dat de xbox hier ook 500 EUR kost.
€479 ja XBW.nl probeert zich nu ook meer te richten op de Belgische markt, helaas hebben wij (nog) geen contacten met de Microsoft Belgie.. We hopen dat daar binnenkort verandering in komt
De X-Box zal wel in goede getalen geleverd worden in de significante landen I guess..we hebben weinig te vrezen toch?
De Euro Xbox units worden gemaakt vanaf 2 januari (dus zijn er genoeg xboxen voor heel europa) Misschien dat MS wel gewoon de Amerikaanse neerzet, omdat er daar toch al van die kiosks van zijn.. hoewel.. die laten ze denk staan in Amerika, dus zouden er ook gewoon Europese Xboxen in die kiosks kunnen komen met europese games
Als ik dan zon ding vastheb laat ik m dus echt nooit meer los...ik zal anders eens bij ForeGames vragen messchien weten die dat...