ze komen waarschynlyk volgende week binnen.... er zyn al vele threads hierover waarin velen net zo bezorgd als jy zyn... Ik wacht zelf ook nog steeds op het pakket, maar het komt dus waarschynlyk ergens volgende week binnen... Sommigen die het via email al hadden opgestuurd hebben het al wel ontvangen...
Ik heb ook gemaild, maar nog niks binnen! Ik heb 'm een paar dagen later ook opgestuurd omdat ze blijkbaar een aankoopbon wilde hebben. Ik ben erg geduldig. Het komt vanzelf wel. Geef ze even de tijd. Het is natuurlijk enorm veel werk, terwijl ze normaal gesproken ook al niet niks zaten te doen.
Gewoon even wachten. Ik ben nou.. net 10 minuten geleden opgebeld door Microsoft Xbox klantservice, maar ik moest )(*@#)(*(#) mijn hele straatnaam letter voor letter gaan spellen (in het engels) , heheheh, nou vind ik dat niet zo erg, nu worden de games tenminste opgestuurd. Ze zei dat ik het volgende week kon verwachten en anders kon het maximaal 3 weken duren * zucht*. Geduld is een schone zaak
hoe lang duurt het dan vanaf dat je die brief hebt opgestuurt dat je de games krijgt?? ik dacht 4 weken?
er was iets fout gegaan met de adressen in nederland!!! pakketjes komen pas weer NA de 17e mei! deze info kan je allemaal vinden op de tig andere treads hierover!