1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Belspel Bedrog

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Furies, 12 mrt 2007.

  1. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Hey ;)

    Je kunt er vandaag de dag niet meer omheen: Belspelletjes. Ik denk ook dat iedereen ooit wel eens meegespeeld heeft, ook al weet je eigelijk wel beter...
    Vandaag hoorde ik op de Radio dat twee Belspellen zijn aangeklaagd. Puur uit nieuwsgierigheid ging ik een beetje op internet zoeken naar dit onderwerp. Op gegeven moment vond ik op Youtube een gebruiker die hier een soort van onderzoek naar gehouden heeft.

    Kijk maar eens naar de volgende beelden:

    Het beste bewijs

    De Grote Spiegel Truc!

    Envelopje Wisselen

    De Grote Verdwijntruc

    Direct Doorverbindlijn, Oeps!!!

    Wie schrikt voert iets in z'n schild!

    Deze filmpjes zijn opgenomen van de Belgische televisie, maar hetzelfde bedrijf verzorgt de uitzendingen in Nederland.
    Echt schandalig! Ik ga de volgende keer als ik zo'n irritant belspel zie maar eens goed opletten!

    Voor meer filmpjes: Zie zijn profiel.
     
  2. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, de mensen die bewust dit soort dingen zien, bijhouden en zich eraan ergeren, hebben blijkbaar niets beters te doen dan de hele dag naar kansloze zenders kijken die niet voldoende programma's hebben/aankopen om een normale uitzending te verzorgen.

    Dan is de vraag: ligt het aan de zender of ligt het aan de kijker?

    Extra hint: ga eens informeren bij de overheid want dit soort spellen op zenders die voldoen aan Nederlandse wetgeving, zijn aan banden gelegd en worden gecontroleerd. Niet alleen op bereikbaarheid maar ook op bepaalde winkansen en dergelijke.
     
  3. ViperMike

    ViperMike Guest

    Wat een trieste mensen, vooral dat 2e filmpje. Dat is de reden waarom ik nooit naar zo een k*t programma zal bellen.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Niet normaal...
    Kijk en bel dan ook nooit, aangezien ik mijn Winst kans toch nooit groot zie...
    Tenzij Gigi aan het presenteren is, wil ik wel eens blijven hangen :cool: !

    In elk geval zijn die filmpjes niet normaal. Dit kan toch gewoon niet?!
    Laatste is trouwens wel lachen. Ze schrikt zich echt kapot...
     
  5. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    die eerste met die envelop die verwisseld wordt, echt ziek 8)
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Trosradar kreeg een paar jaar geleden de telefoongegevens van zo'n belspelletje in handen.
    Daarin stond dat er voor 1 spelletje meer dan 10.000 mensen gingen bellen.

    Vergeet niet dat de KPN er ook behoorlijk rijk van wordt want een groot deel van de inkosten gaan direct naar de KPN.

    Zag Zondagmiddag ook zo'n belletje bij SBS6.
    Toen ik 2 uur later nog eens keek waren ze nog steeds met het zelfde spelletje bezig ??

    Dan dan staat het volgende nu in de krant.
    Het onderzoek van het Openbaar ministerie naar de mogelijke illegaliteit van de belspellen op tv, baart de makers daarvan nauwelijks zorgen.
    De boodschap van de Nederlandse belspelmakers en producenten van participerende televisie is: 'er is niets aan de hand, u kunt ons vertrouwen'.
     
  7. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    maar bij gigi blijf ik toch wel ff hangen :D

    Die van si - is vond ik wel erg triest. Die vrouw heeft gewoon recht op dat geld.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja ik vind dit echt schooiers,
    En dan gaan ze ook nog roepen kom bel ons nu..
    Geven ze ook het antwoord nog en laten ze niemand in de studio en dan doen ze ook nog van: hè er belt niemand
     
  9. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha bestwel droogheid xD
     
  10. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel een beetje stom als je daarin trapt. Net zoals met die Nigeriaanse e-mail oplichters. Als je zo dom bent dat je daarin meegaat, verdien je het ook wel.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Envelopje wisselen hoeft niet zo te zijn. Hoe vaak ik al geen blaadje heb laten vallen van 1m, en dat die dan 30m verder landde :mad:. Maar dat belspelletjes opgezet zijn is volgens mij wel algemeen bekend. denk zelf niet dat er dit keer echt iets wordt ondernomen, was in het verleden ook niet zo (op het aanscherpen van een paar regeltjes na)
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Belspelletjes is de beste remedie tegen verveling:)
     
  13. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn gewoon veel goedgelovende mensen in Nederland (wereld), dat mag niet uitgebuit worden. Vind het dus goed dat er onderzoek naar gedaan wordt. Je komt er niet met alleen te zeggen dat de mensen die bellen dom zijn.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ze moeten die troep sowieso van de buis halen! Kijk veel liever naar herhalingen van funny shows.. ;)

    Eerst werden de halve nacht altijd comedy series geshowed.. Nu is alleen nog maar dit soort ellende te zien.. Shame!
     
  15. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja idd, soms had je zelfs nog een goede film ofzo of serie (the dead zone op sbs, was erg geck vonk zelf)

    Gelukkig nog nooit gezien :9 Maar hijs idd erg goed gedaan, zit egt uren aan materiaal in...best bizar.
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wajoo wajoo :p
    Hoe oud is dat filmpje die is al 10x al op dit forum geweest. :9

    Maar ik zag bij koppensnellers eerst een filmpje, over zo'n belspel en je mocht kiezen welke doos je wou voor belasting vrij, in eentje zat 50 en de andere 50000. En zij koos precies de 50.. nee want die stumperd die dat presenteerde was zo dom om te laten zien dat er 2 kaarten in zaten.. eentje van 50 en eentje van 50000. Maar ze kreeg nog die van 50.

    Vieze oplichters :mad:
     
  18. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die belspellen mogen echt eraf worden gehaald daar word je echt gek van er is er altijd wel 1 ergens bezig maar ja wie belt dan ook.
     
  19. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    alleen die van wytske kenemans daar irriteer ik me niet aan, dat is de enige die het dan met een beetje humor brengt.
     
  20. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Der net op Jensen kwam nog het filmpje dat ik net nog op youtube had gezien, van die SI en IS spiegeltruuk, wel leuk item voor Jensen
     

Deel Deze Pagina