1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Belspel Bedrog

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Furies, 12 mrt 2007.

  1. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, wie belt er dan ook, wie heb ook dan maar ook het enig idee om met een belspel geld te winnen? dan heb je ook echt een IQ van een aap of een gemiddelde SP'er..
    1 ding wat je moet doen als Gigi op tv komt met haar belspel: geluid uit, achtergrondmuziek aan, iets anders gaan doen en af en toe bewonderen hoe Gigi zo ondeugend kan kijken! \o/
     
  2. Xearo

    Xearo Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_
     
  3. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    [edit] nevermind

    wel grappig.. hoewel het bedrog is =]
     
  4. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien bezoekt Jensen ook XBW.. :eek:
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Op dit moment @ SBS6 dus ook weer zo'n heerlijk "Bonus spel" terwijl ze eigelijk met een bordspel bezig zijn. In beeld staan nu recht voor het bordspel nu 2 plaatjes: Zoek de verschillen.

    Alle tijd om rustig de bordjes te verwisselen! ^^
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    s’Nachts heb je nog veel ergere ‘spelletjes’

    Vooral eentje waarbij je zogenaamd kunt SMSen om 1 of andere figuur iets te laten doen.

    Staat er bv. een gast in een slagers-outfit en dan kun je kiezen uit optie A ‘’de slager hakt in een stuk vlees’ of optie B ‘de blonde presentatrice slaat de slager’
    Nog geen 10 seconden nadat ze gezegd hebben dat je kunt SMSen zie je al wat er gebeurt, dit keer sloeg die presentatrice de slager op zijn hoofd met een worst.

    Nou ga je mij niet vertellen dat er mensen zijn die om 3 uur s’nachts gaan zitten SMSen om zoiets onzinnigs, laat staan dat de uitslag daadwerkelijk bepaald wordt door het aantal SMSjes.

    Om over die SMS-chats met geile modellen (die allemaal van romantiek en lekker eten houden, en uiteraard op zoek zijn naar een sportieve en spontane man) maar niet te beginnen, dat is gewoon de definitie van doorgestoken kaart.

    (en ja, ik kom soms weleens s’nachts thuis en ga dan uit verveling nog even een peuk roken en me zitten schamen voor dit soort programma’s)
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat met die IS en SI is wel heel erg hoor echt gewoon bullshit hoe ze mensen oplichten.
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    khaat die belspelletjes ook zo erg! kijk het kan misschien wel een keer waar zijn, maar ik zou zelf echt nooit bellen, nog nooit gedaan ook, en dat hou ik zo! en dan hoe ze het presenteren '' kom jongens, ik wil NU een beller '' ( 5 min. later hoor je dezelfde tekst, nog steeds geen beller, logish ). en dan zeggen ze van, '' ik blijf nu stil, ik zeg niets meer '' 2 sec. later praten ze weer :emo:
    van mij hoeven die belspelletjes niet, ik kijk nog liever naar een marathon DORA dan 1 minuut van die belspelletjes
     
  9. Gold_Leader

    Gold_Leader Ahum

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb weleens meegedaan aan zo'n belspelletje de eerste keer dat ik belde was ik de elfde beller en de tweede keer ineens de achtste beller ofzo.
    ik zeg je dit klopt echt van geen kant die bende.
     
  10. Gold_Leader

    Gold_Leader Ahum

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    Als ik ergens wel een stronthekel aan heb is dit het wel. Dit is gewoon pure bedrog van jewelste. Al bel je 15 keer, het haalt niets uit. En dan lopen ze jouw constant erop te wijzen dat de lijn ''wagenwijd'' open is :emo:

    Echt walgelijk en meestal zijn het van die domme blondjes die het presenteren. Maar goed anderzijds levert dit wel weer mooie fragmenten op bij de wereld draait door :D :+
     
  12. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    "Jah, ik heb het hier over zo`n grijze met zo`n slurf" 8)

    Echt meestelijk in elkaar gezet dat filmpje :lol:
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    In De Volkskrant vandaag:

    Kan me dus niet voorstellen dat het hier anders is dan in Engeland, zeker na het lezen van dit stuk.
    In de Volkskrant vandaag stond dit, samen met een nog veel groter stuk in de rubriek 'De Voorkant'.

    VIDEO: http://www.volkskrant.nl/static/video/ombouw.html?clipID=7256&categoryID=300
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Opdoeken die zooi en good ol' shows terug! \o/
     
  15. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me het beste ja! Die kansloze troep komt me helemaal de strot uit.

    Daarna de overige meuk van tv bannen (sbs programma's voornamelijk :{ )
     

Deel Deze Pagina