hallo mensen, _0/ Ik ben me gistr rot geschrokken! ik zat dus in mijn eigen tread een beetje rond te kijken en ik wou hem sluiten, dus ik klik daarop, Staat er in beeld dat ik verbannen ben en dat een bormale ban zo'n 48 uur duurt, dus helemaal verontwaardigt klik ik weer op de forums en ik probeer om te testen iets te posten en ik kan gewoon posten! ???¿¿¿ dus ik d8 dat er een fout was gemaakt en stuur een PM'metje naar Gothic Rulez (hij was toen net gestopt met Mod zijn) en hij zij dat het waaarschijnlijk een bug op de site was, dus is de vraag: Heeft iemand anders dit ook(gehad)? en wat doe je eraan? Dirk jan
Ja dit heb ik ook heel erg vaak gehad maar het is niks klik gewoon verder en er gebeurd helemaal niks ik snap d'r ook niks van.
Had ik ook pas geleden. Ik had mijn standaard email veranderd naar mijn gmail adres. Toen ik een post ofzo wilde editten kwam er te staan dat ik voor 48 uur gebanned zou zijn. (ik helemaal over stuur, 48 uur zonder xbw ), maar bleek ook helemaal niets aan de hand te zijn.
Ja ik had het ook. Ook op Xbazar toen ik m'n thread wilde aanpassen. Ik schrok me ook de t*ring... maarja alles doet 't nog gewoon dus