Ben ik nou zo dom......? Action replay werkt niet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tsjibbe, 26 jul 2003.

1. Tsjibbe

Tsjibbe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een action replay ding gekocht en er een paar savegames opgezet. Nu probeer ik deze naar mijn xbox te copieren, maar ik zie bij memory alleen maar de harde schijf staan en niet de memory unit.

Ik heb de action replay memory unit in de controller gedrukt voordat ik de xbox aan heb gezet. Op de PC werkte de action replay prima en het copieren van de savegames zorgde ook voor geen problemen?

Iemand die een idee heeft wat ik fout doe of wat het probleem kan zijn?

Alvast bedankt

2. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Volgens mij moet je bij het save gedeelte aangeven dat je het op je memory unit wilt saven

3. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    't is een oude thread, maar ik heb nu ook een AR en exact hetzelfde probleem als Tsjibbe hierboven beschrijft. Ik kan savegames van de PC naar de memorycard kopiƫren. Als ik de MC in de xbox druk en ik selecteer memory, zonder dat er een spel inzit, dan herkent die de savegames ook, maar als ik het spel opstart, dan vind die niks. Ik heb het bij Fable en Topspin geprobeerd, maar niks werkte.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    sommige games ondersteunen geen mc kaart ... Fable en topspin zijn daar voorbeelden van

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    shit. Heeft het gewoon dus puur met MC te maken?
    Waarom zijn er dan savegames voor die games:confused:

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zodat je de volgende keer je je Xbox aan zet en het spel opstart je verder kan spelen misschien?

7. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    dat slaat ook nergens op, maakt M$ zo'n memory ding, kun je bij sommige games niet gebruiken |:- :confused:
    of is daar een rede voor? bijv. te grote savegames ofzow? nou fardo zal het wel weten :p

8. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ja da's waar. Ik had het ff duidelijker moeten omschrijven. Op www.codejunkies.com (de website van mijn AR) staan voor TopSpin en Fable wel savegames op om te downloaden naar mijn MC. Is er ook geen enkele mogelijkheid om de games van de memorycard te kopieƫren naar de Harde Schijf.

BTW. Net even een savegame bij Total Immerson Racing geprobeerd, die werkt wel

9. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Hou ook rekening met het verschil van PAL en NTSC, wij hier in nederland ondersteunen PAL. De kans is als je een NTSC savegame op PAL gooid is dat je xbox geen stabiele savegames kan maken (geen checkpoints meer).

10. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat weet ik wel, maar www.codejunkies.com maakt duidelijk onderscheid tussen PAL en NTSC, de software maakt onderscheid tussen de regio's USA, Europe en Japan.

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook besteld
    meer voor backups voor op mn pc dan kan ik wat save games er af halen

12. Reus

Reus Guest

Had mij ff ge pm'ed kheb er nog 1 liggen...

Als ie niet herkent wordt moet je hem ff formateren met het programma.

Deel Deze Pagina