1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ben ik nu de enige?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dinjooo, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik zit al maanden te zoeken en te kijken naar suggesties waarom ik nu die 400 euro neer moet leggen voor de o zo geweldige nieuwe next gen spelcomputer de xboxx 360
    Nu ben ik eigenlijk niet eens zo overweldigend overtuigd van de nieuwe "krachten"van deze nieuwe xbox :confused:
    Ik bedoel het is 400 euro en ik twijfel gewoon zeer erg om er zoveel voor over te hebben!....

    Dus mensen? kan iemand mij vertellen waar ik mooie screens kan zien en waar duidelijk op staat wat deze xbox allemaal aan kan enzo?
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ten eerste: wat een onduidelijke titel...
    ten tweede: weleens gehoord van Google.nl ?
    ten derde tik daar xbox 360 in en klik op zoeken dan wordt je een heel eind geholpen.


    ps. je zit op xbw.nl daar staat ook zat over de xbox 360!!

    pps. op http://360.ign.com staat een full coverage daar staat ALLES wat er te weten valt over de xbox 360
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie deze draad = zijn 299 en 399 goede prijzen dan kan je mee discussieren of de prijzen goed zijn ... :) ... je bent waarschijnlijk niet de enige die nu geen xbox 360 koopt
     
  4. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe niet zo hard tegen dat ventje....
    Welkom op XBW!

    Je thread is niet echt nuttig. Lees voortaan eerst effe de FAQ of probeer de zoekfunctie eens. :)
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Hard? we geven hem links en sturen hem op weg.
     
  6. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt anders niet echt vriendelijk...;)
     
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Je weet dondersgoed dat je verkeerd zit met je smerige, sarcastische ondertoon, meneer plazz. BAH!

    :+
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hey dinjooo, welkom hier ;)

    Ik zou als ik jou was maar ff rondkijken in het Xbox360 hardware gedeelte (dus waar je deze thread hebt gemaakt) en het Xbox360 games gedeelte.

    Daarnaast kun je natuurlijk ook veel vinden via google e.d. maar ik denk dat je via dit forum een aardige indruk kunt krijgen van wat je allemaal kunt verwachten met deze nieuwe console..

    Oh en de [faq]Faq[/faq] lezen kan natuurlijk nooit kwaad ;)

    Have fun enzo :cool:

    -Dicht.

    //edit;

    Zie ook deze link nog \o/
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina