Ben jij een halo Diehard? Ken jij alle geheimen, ik en Rick12 hadden er laatst nog 1 ontdekt toen we aant het kloten waren in het level Assault under Control room. We hebben er snel een filmpje van gemaakt, zodat jullie het ook kunnen doen . check. Dit komt nergens anders voor! Hebben jullie ook nog zulke "geheimen van secret songs en dergelijke"???? Post ze hier!! _0/ Rick12 en VoYTeC
haha vet ik heb een keer bij het begin een fout gevonden ik was bij dat stuk met mijn auto en reed de afgrond in toen kwam ik opeens in een soort kamer beetje groen met zwart met van die covenants!:d echt raar was dat
@VoYteCen Rick12: Altijd leuk als mensen zich zo inspannen door het maken van bijv. een filmpje. Kudo's for you!
mwaa diehard ik heb hem gewoon eventjes uitgespeeld en toen verkocht... maar ik vond het wel een super ervaring hoor!
ik weet niet of dit al bekend was, maar in me cheats en tips boekje staat: HALO Alternate Ending Sequence complete the game in Campaign mode on the Legendary difficulty setting to view a different sequence maar aangezien het merendeel hem al op legendary heeft uitgespeeld is dit denk ik al wel bekend
:{ Ach... D8t ik dat ik wat unieks had ontdekt ist weer niet zo, maarja, toch wel leuk dat ik en Rick12 het zelf hebben ontdekt
Wat een gasten he. Die was idd al heel lang bekend. Een Easteregg ofzo noemen ze dat toch ofzo? Anyway wel leuk dat je er zelf achter komt.