Hallo iedereen, allereerst wens ik iedereen een gezond, sportief en speels 2011 Ben sinds vandaag (04 jan 2011) nieuw hier op dit forum en heb al meteen een vraagje. Voor mijn verjaardag een Xbox gekregen en uit nieuwsgierigheid via de pc een account aangemaakt op Xbox Live. Twee dagen later was de internetverbinding een feit en via de Xbox en geprobeerd het (al reeds aangemaakte) account over te nemen. Dit is niet gelukt. Gelijk hierna maar een nieuw account aangemaakt, alleen nu zit ik met twee accounts (pc & Xbox). Hoe kan ik het account welke achter de pc is aangemaakt verwijderen. Het account vanaf de Xbox houdt op de pc ook de standen van het spelen bij. Mijn username hier op het forum is ook het gamertag van mijn Xbox, grappig he.
Er is toch geen noodzaak om het account van je PC af te halen, beide accounts staan los van elkaar. Je kan het gewoon laten zoals het nu is.
Ik zal alleen je xbox account gebruiken en het pc account niet meer gebruiken. Ik weet niet hoe je de kan verwijderen. Misschien de helpdesk bellen.
Het is wel vreemd (naar mijn idee) dat je op beide platforms (pc & Xbox) een account aan kan maken, alleen via de Xbox niet het account (pc) over kan nemen. Dit kunnen ze beter maar aangeven.
Hmm volgens mij kan je deze wel overnemen door recover gamertag op je xbox te doen, maar op je xbox krijg je een maand gratis gold als je deze daar op aan maakt en kan je dus online spelen. Vandaar dat je beter de xbox account kan behouden.