Ben opzoek naar een programma...

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Fisichella, 29 jul 2003.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    waarmee je flitsende plaatjes kan maken, dus dat je bijvoorbeeld eerst een plaatje ziet en dan een tekst.

Kunnen jullie een paar van dit soort programma's die dit kunnen opnoemen.

Alvast bedankt:cool:

2. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Flash????

3. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Heb ik al geprobeerd, maar ik snap daar eigenlijk niet veel van, of helemaal niets:'-(

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Power point :+
    -> dat is mss niet zo profesioneel maar het gaat ook

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Kan het ook met photoshop van Adobe

6. Eagle_1

Eagle_1 yippiekayee

Leuk Bevonden:
    0
    als je flash niet begrijpt... probeer dan een swish... heel simple bewegende text en plaatjes www.swishzone.com

7. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf gebruik momenteel Photoshop 7.0
    Is altijd wel leuk om op een regenachtige dag ngo te kijken of ik het allemaal nog wel kan :+

maar goed, met photoshop van Adobe kun je echt mooie dingen maken. En als het allemaal nog mooir en in ECHT goed 3d moet, moet je 3d Studio Max gebruiken, alhoewel dat toch een stuk moeilijker is...

8. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    shit ik gebruik een programma op school voor dat soort dingen...echt supermakkelijk gewoon tekeningetjes achter elkaar zetten en dan kan je er met dat programma filmpjes van maken. en dan kan je ook nog effecten zoals ronddraaiende tekst, kleurveranderingen etc. toevoegen.

k weet alleen de naam niet meer. het hoort bij paintshop pro. movie maker pro ofsow heet het. ik kijk nog wel een keer.

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    |:-
    Wat vraagt de jongen nou?
    Een programma om bewegende plaatjes te maken.

Photoshop is daar totaal het programma niet voor. Fotosoep is een uit de kluiten gewassen foto bewerkings programma.
    Dan is 3D max ook al niet zo'n programma, dat is een modelleer programma waarmee je 3D objecten kunt maken, animaties zijn ook mogelijk, zeker.. Maar niet in de vorm die de topicstarter bedoelt.

Voor de topicstarter, probeer Ulead Gif Animator eens. Of Adobe ImageReady, daarmee kan je .gif's maken.
    Voor de wat betere animaties kan je toch het beste Flash gebruiken, er zijn zat tutorials te vinden op internet die het makelijk uitleggen.

www.ultrashock.com is een site met veel tutorials en links naar andere sites, die ook weer tutorials hebben.

10. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waar wil je die programma voor gebruiken? Ik heb namelijk het gevoel dat je een bewegende avatar wilt maken.
    Want dan heb je daar weer een andere programma voor nodig, alleen weet ik weer niet hoe die programma heet.

11. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    adobe image ready is makkelijk in samenwerking met photoshop te gebruiken wordt er meestal ook bij geinstaleerd

12. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    euhh, 'een programma om bewegende plaatjes te maken' ? dit heeft hij niet exact in zijn post gezet hoor :+

Maar goed, als je animaties wilt maken kun je o.a. deze proberen:
    - Unlead Gif animator
    - Alchemy gif editor
    - Coffecup gif editor
    gewoon ff op www.downloads.com kijken en zoeken naar die bestandjes. Meestal zijn ze shareware of trial, dus zul je (vaak) de hele versie in de winkel moeten kopen !

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Het is voor op mijn website die ik aan het maken ben over darts:cool:

Misschien maak ik er ook nog wel een bewegende avatar mee:+

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het is toch duidelijk dat het hier om een animatie gaat en niet om een statisch plaatje of een 3D-animatie? :|

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het is toch duidelijk dat het hier om een animatie gaat en niet om een statisch plaatje of een 3D-animatie? :{

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben nu Ulead Gif animator aan het downloaden:)

17. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dit programma is geschikt en ik weet er ook wel mee om te gaan.

Ik heb nu een tweede vraag, ik heb nu iets gemaakt, maar hoe kun je ervoor zorgen dat dit in word ook word weergeven:confused:

Je kunt het opgeslagen bestand niet eens in word openen, het maakt niet uit hoe je het opslaat:confused:

18. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Erm... animaties in Word gaan een probleem worden. Word is namelijk een tekstverwerkings-programma.

Plaatjes kan je wel in Word zetten (met import bitmap ofzo) maar animaties zijn echt onmogelijk volgens mij.

Waar heb je het voor nodig, als ik zo vrij mag zijn?

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Voor mijn website die ik aan het maken ben over darts, die maak ik in word.

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Het is gelukt, in word zelf zie je de animatie niet, maar wel als je het html voorbeeld laat zien, dus het probleem is opgelost:cool:

Allemaal bedankt:cool:

Deel Deze Pagina