Dat weet ik dus niet! Wie eerder de 100.000 haalt heeft gewonnen. We hadden beiden 20.000. Ik heb oa mijn vriendin gevraagd (zij gamed voor mij als ik zelf niet kan) om hem in de gaten te houden wanneer hij online is en om zijn score bij te houden als ik niet kan... sinds hij dat in de gaten heeft, staat zijn Xbox dus niet meer in verbinding met het internet en gaat hij zo nu en dan online om zijn achievements te synchoniseren, de klootzak!
Is ie een week offline, denk ik ''hehe, ik ben lekker wat GS ingelopen'' floept ie na een week online: BAM + 5000 gamerscore... de sneaky bastard!
Ik had voor deze weddenschap 31 games gespeeld en 20.000 GS. De games waar ik geen 100% achievements voor heb is de reden: online of DLC. Als je een game op je dooie gemakje uitspeelt, heb je meestal rond de 500 GS, maar nu moeten we echt hamsteren. Ik bewaar 10k easy GS voor het laatst, Avatar enzo, die wil ik dan in een dag halen. En tot ie tijd.... billetjes knijpen dat hij niet sneller is dan ik
Oja, de verliezer koopt niet alleen de Next Gen Xbox, ook 2 spellen naar keuze van de winnaar, een extra controller, komt de Xbox persoonlijk installeren, 1 keer per dag, 2 weken lang poetsen en fungeert op de eerste dag als ''tafel'' voor de Xbox. Kortom de verliezer is dan gewoon de bitch!
Er staat dus veel op het spel!
Guys, ik zoek het forum morgen even af welke games men aanbiedt hiero, en stuur dan iedereen even een PM om een prijs te onderhandelen.
Laatst bewerkt: 23 feb 2013