Beoordeling van de Nintendo fan...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Velvet_Dark, 28 dec 2003.

1. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Nintendo fans beoordelen bijna ieder exculsive game hoog, dat deden ze voor zowel de N64 als de NGC !
    Ik vond laatst een oud exemplaar van N-magazine en ze vinden daar bijna iedere game top !
    Ik merk het ook bij de NGC bladen van nu.
    Terwijl de XB bladen en de PS2 bladen altijd nog wel kritisch blijven !
    Wat vinden jullie ?!

2. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Niet alleen dat, ook de NGC-fanboys zijn het fanatiekst(zo schrijf je het toch?:+) van alle 3 de ''groepen''! :p

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat kan je toch ook als positief beschouwen? Zíj hebben echt binding met hun bedrijf, Nintendo.

4. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Jullie kennen vast Jurjen Tiersma van de PU en GameKings wel he ?
    Ik was vroeger nog wel eens onder de indruk van zijn reviews en hoe hij de games industrie benaderde, maar dat is nu verleden tijd.

In het vorige seizoen van GK's was hij bij de Review van Shenmue 2 op de Xbox, en ik als groot Sega fan zat er met volle smart naar te kijken.
    Juren schrijft altijd hoe geniaal de Mario en Zelda games inelkaar zitten bla bla....
    Zijn mening over Shenmue 2 is dat het nogal oppervlakkig is, het verhaal the gedateerd.
    WTF ?! Met alle respect, maar Mario zegt al meer dan 30 jaar WHOEHOE !!! En Link zit al 20 jaar achter dezelfde princes aan, met dezelfde Gannon etc. HEB HET OVER GEDATEERDHIJD. ( ik weet niet of dat een woord is, lol.)
    Ik was ineens niet meer zo onder de indruk van Jurjens verhalen.

Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind bij gamekings sowieso dat steeds dezelfde personen over Xbox of NGC games positieve, dan wel negatieve meningen hebben.

6. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien worden ninty's exclusives gewoon hoog beoordeeld omdat het goede spellen zijn. En lul niet dat ze alleen bij nintendo exclusieve sheit hoge cijfers krijgen, Metroid prime kreeg ook van de multiplatform spellen niet lager dan een 9...
    Dus ga niet zo fanboyerig zeiken

7. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1

Ik denk dat zoiets eerder negatief als positief is, je kan ze dan net zo goed een reclame folder van Nintendo/Sony of MS geven.

8. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hunh? Nou houd ik je even niet meer bij, wie doet ''fanboyerig''(<-:+) ?

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    juist het verbaasd me hoe blind sommige mensen zijn. Tuurlijk zullen het waarschijnlijk goede games zijn, maar heb je er OOit wel eens bij stil gestaan dat ze misschien ietsje te hoog worden beoordeeld.

10. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    omdat sommige mensen het niet kunnen hebben dat nintendo games vaak (lang niet elke) hoge cijfers krijgen, en nee, een 9 + is niet te laag voor een spel als metroid of zelda.
    Het ging erom dat ngc offical bladen fanboys zijn maar als de wat meer objectieve multiplatform bladen en sites toch ook hoge cijfers geven is er toch geen probleem?

11. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind ook dat games als Mario, Zelda en Metroid hoge cijfers moeten krijgen, maar zij hebben voor geen enkel ander spel hoge kritiek.

Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  12. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat t komt doordat de nintendo games zoals die van Mario gewoon klassiekers zijn, daar is het hele game gebeuren mee begonne.

13. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    het is gewoon nostalgie

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    over het algemeen zijn de exclusive nintendo spellen echt helemaal top(teminsten die door nintendo zelf worden gemaakt)

15. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook zo, maar alles van nintendo wordt zo de hemel in geprezen, te hoog naar mijn mening, dat het wel lijkt dat er alleen maar goed's komt op de cube.
    je hebt ook wel redelijk wat cube reclame, maar dat zijn er alleen maar van de spellen die boven de 8 scoren.

16. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Nintendo levert gewoon spellen van een hele hoge standaard. zij kunnen het zich niet permiteren om slechte spellen te leveren. Maar wat jullie nu doen is niet helemaal eerlijk. want moet naar bladeren/sites kijken die multiplatform zijn. Bijvoorbeeld IGN, Gmaesdomain of Edge. (waar vooral Edge bij mij hoog aangeschreven staat) Die geven over het algemeen ook hoge scores aan Nintendo spellen. en nee dat zijn geen fanboys. Het isgewoon zo dat Nintendo spellen over het algemeen van een hoge qwaliteit zijn.

maar dat jullie zeggen dat het bij alle spellen gebeurt is natuurlijk niet waar. Kijk maar es naar Mario party, golf of tennis. Die games zijn goed, maar niet van een dusdanig niveau dat ze een superhoog cijfer krijgen. meestal rond de 7.0-8.0

17. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Waar, maar wat ook wel eens gebeurd is dat bijv. een mario-game een hoog cijfer krijgt omdat het Mario & van nintendo is en niet omdat het ook echt van hoogstaande kwaliteit is. Niet dat dat vaak gebeurd ofzo, maar het gebeurd :)

Net zoals Jurjen, geen enkel spel dat van Nintendo komt is slecht, alleen waneer dat wel het geval mocht zijn, dan is het in zijn ogen minder goed.. (Wie is in godsnaam nou eigenlijk zo gek om Nintendo te laten tatoeëren|:-!?)

18. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Jah, laten we eerlijk blijven, Mario Sunshine was helemaal niet zo goed vergeleken met Jack And Dexter en Rachet and Clack. ( de eerste delen)
    Het was gewoon een goedkope, opgepompte versie van de N64, maar iedereeen werd verblind door de nostalgie.
    Geld trouwens ook voor Mario Kart !

19. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    dta geld voor de meeste games van nintendo, vooral voor de gba.
    wat hebben ze dit jaar voor nieuws?
    de ''topgames'' die ze hebben zijn allemaal vervolgen of opgepompte en vernieuwde versie's van oudere spellen

20. cortana

cortana A.I

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik een beetje weird vind. Nintendo doet amper praat dialogen omdat het dan niet vertaald hoeft te worden en het eerder uit kan komen. dat vind ik niet helemaal eerlijk als je kijkt naar de hoge cijfers die sommige spellen krijgen van nintendo. Vind ik gewoon een teken van luiheid.

En jurjen van de PU moet wat lagere cijfers gaan geven. 1080 avalanche een 8.4 terwijl dit spel niks voorsteld bij bijv. ssx 3. Jurjen kijkt niet echt naar de houdbaarheid. Als je hem een spel geeft met de mooiste graphics etc. en het duurt maar een uurtje. Dan geeft hij het alsnog een 9 omdat hij kijkt naar de ervaring van het spel.

Deel Deze Pagina