Beschadigd bestand

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door rolorob, 27 aug 2003.

1. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds een tijdje last van een beschadigd bestand of iets dergelijks :confused: Iedere keer als ik iets doe, msn, of FTP of wat dan ook, komt hij met het bericht Beschadigd bstand.

De progs werken allemaal niet meer zoals ze moeten, zoals mijn FTP prog dat niet meer kan refreshen ineens. Wat moet ik doen :eek:?

2. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Probeer eens schijfcontrole uit te voeren onder windows. Als je winXP hebt, weet ik het ook niet.

Laatst bewerkt: 27 aug 2003
  3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er staat toch in de foutmelding al "Voer chkdsk uit"

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar al open ik uitvoeren, en type ik chkdsk in, dan gaatie stap 1 van 3 tot 100% ofzowiets en dan noktie er gewoon mee :confused: Dus geen stap 2 en 3...

EDIT: kga vanacht idd maar een schijfcontrole uitvoeren, alleen kut dat die altijd zo lang duren :mad:

Laatst bewerkt: 27 aug 2003
  5. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat komt omdat checkdisk niet werkt als windows draait. Je moet even deze computer openen dan rechtermuisknop op je harde schijf. Ga dan naar tabblad extra. Daar staat dan ook schijfcontrole bij. Selecteer die en vink vervolgens alle hokjes aan. Hij zal dan zeggen dat ie dit pas kan doen als je de computer de volgende keer opstart. Druk OK, en start de computer opnieuw op. Pak nu een kop koffie en kom over een half uurtje eens terug. Je computer werkt weer.

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja weet ik wel, maar de laatste keer dattik dat deed duurde het volgens mij 8 uur oid... :confused: Dus doe vanacht wel. Hopen dat het werkt :mad:

EDIT: ow chkdsk staat voro checkdisk! :p Ah had niet goed gekekn :) Thnx!

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het heeft gewerkt! Nogmaals bedankt!

Deel Deze Pagina