lees de naam, ik hoor het van meer mensen en wou effe kijken hoveel mensen er eigenlijk last van hebben.
ligt eraan, kijk als je veel op je console speelt zal je tv uiteindelijk sneller kapot gaan als dat je niet veel of helemaal niet speelt maar dat is logisch natuurlijk
>> ligt eraan, kijk als je veel op je console speelt zal je tv uiteindelijk sneller kapot gaan als dat je niet veel of helemaal niet speelt maar dat is logisch natuurlijk<< dat is toch 'tzelfde of je nou veel tv kijkt ja/nee?
Wel kan de scherm beschadigd worden als het beeld lang stilstaat bv. bij pauze Hierdoor "branden" de elektronen in het beeldscherm waardoor er een soort van schaduw ontstaat, die niet meer weg kan.
Als jij je console door de tv heen gooit, dan beschadigt het wel ja Maar idd wat "axess" zegt klopt, als je het beeld telang op pauze laat staan.
wat ik heb gehoord is dat heeele oude tv's niet goed tegen console's kunnen. ( die gemaakt zijn in het jaar nul ) maar ik weet ook niet 100 % zeker of dit waar is
Uhm een console is er toch voor gemaakt om op een TV te worden geprojecteerd? Lijkt me dan logisch dat je console de TV niet vernield, behalve als je een stilstaan beeld langdurig laat staan.
Ja, het is mogelijk.... lees elke games handleiding er maar op naar,het staat het in.... 'front of rear projection TV's kunnen beschadigd worden door videogamesystemen waaronder de Xbox' Het gaat dan met name om oudere Tv's trouwens.....
projectie tv's worden nog steeds gemaakt hoor, dat zijn van die big ass tv's die veel mtv cribs mensen hebben zag er laatst nog een int krantje vd megapool beelddiagonaal: 107cm, €2000, het zal dus met de techniek te maken hebben, net als met plasma tv's. Maar of je daar zelf iets van merkt.....zeker niet binnen 10jaar lijkt mij
Weet ook niet, onze triniton beneden tv heeft niet zulke goede boxjes meer dus moeten we het met dolbi doen. Dit schijnt volgens mijn vader door de consoles te komen dus ik mag &** niet meer beneden spelen maar ik geloof er geen snars van!!
dat is natuurlijk bullshit, al is het volgens mij ook niet waar dat tv's kunnen inbranden, omdat de pixels elke keer opnieuw getekend worden enzo..
maar als je hem op pauze laat staan kan het dus inbranden maar die logo's van de tv zenders staan ook altijd stil dus zou dat ook niet goed zijn ik heb van horen zeggen dat dat bij plasma schermen inderdaad zo is maar bij gewone tv's lijk me dat sterk.
Niet meer weg kan?? Als je het scherm gewoon lang genoeg op 0 zet (zwart scherm) gaat het inbranden gewoon weer weg.
Nee.. is net zoals met je pc.. laat je hem te lang op 1 beeld staan dan brand dat beeld in je beeldscherm en nee dat gaat niet weg. maarja.. dat is tog alleen als je je xbox heeeeeeel lang op pauze laat staan.. gebeurd echt niet na een paar uurtjes hoor.
Vooral plasmaschermen hebben er last van... Wel irritant als je naar Veronica kijkt, en linksboven RTL4 en rechtsboven SBS6 ziet staan