pfff heb nfs:under..2 al 4 dagen en de cdtje is al beschadigd omdat me xbox was gevallen en me cd nog er in zat er zit nu grote kras op maar niet echt diep dus kan iemand me een tip geven hoe ik het snel en goedkoop maybe kan fixen ..??
Lijkt me niet dat dat kan... Ik bedoel: Er is in princiepe en stuk informatie beschadigd of weg... Kan je niet repareren. (heb er geen verstand van hoor maar denk dat het zo zit)
bedankt voor de goed hoop nu voel ik me meer klote er moet toch iets zyn ik hoorde iets van tandpasta en glorix ofsow
als je dat al hebt gehoord waarom vraag je het dan alsnog? beetje zoeken helpt enorm Maar tandpasta kan idd hele lichte krasjes wegwerken
Tja, je hebt van die middeltjes, CD Cleaner heten die. Kun je overal wel krijgen, ik weet iig wel dat er ene ligt bij Media Markt. Of ze werken is een 2de. Je kan het iig proberen. Maar doet de game het ook niet meer, of is ie alleen beschadigd?
oke dit klinkt wel dom maar toch hoe moet ik het smeren ensow strax doe ik het verkeerd en is het helemaal niet te fixen
als ik het start staat er dat het dirty of damaged is maar wel in de blauwe need for speed letters dus ik denk het wel te redden is
dat van de tandpasta lijkt me een beetje sterk, maar goed. Lijkt me dat je CD gwoon kapot is. K heb er niet zo veel verstand van, maar het lijkt me vreemd dat, als er info beschadigt of weg is (door die kras op je CD) nog terug kunt halen. Iig veel succes.
Als je dat doet, moet je met kleine draaiende bewegingen de cd schoonmaken. Als ook dat niet helpt, denk ik dat er weinig anders op zit dan de dichstbijzijnde vuilnisbak op te zoeken.
ik had net ff EA games gebelt ik moet hoesje spel etc. plus 5 euro derin naar hun sturen en dan krijg ik het over een weekje ongeveer een nieuwe terug goed van EA toch ..?? kan eindelijk weer lachen
Das mooi nieuws voor jou, maar eigenlijk misbruik van de service want je hebt hem zelf kapot gemaakt, maar omdat het EA is kan ik het door de vingers zien
wat wou je doen dan wou je me aanklagen of wou je me veraden ..?? CD Kapot/ Boekje kwijt Indien de CD kapot of gebarsten is, kunt u gebruik maken van onze retouroptie. U moet het gehele pakket, inclusief CD en doosje, met daarbij 5 euro ingesloten naar ons adres op Schiphol toesturen. U krijgt dan na ongeveer een week een nieuw werkend spel opgestuurd. Indien het boekje kwijt is, kunt u gebruik maken van onze retouroptie. U moet het gehele pakket, inclusief CD en doosje, met daarbij 5 euro ingesloten naar ons adres op Schiphol toesturen. U krijgt dan na ongeveer een week het spel retour gestuurd met nieuw boekje. Nb.: U hoeft géén 5 euro te betalen indien het product defect is bij aankoop en de winkel de game niet meer wil omruilen. Indien meer dan een week verstreken is na aankoop, moet u 5 euro betalen. U moet dan wel de aankoopbon nog hebben!
Toevallig ken ik iemand die er werkt ja, maar ik zie in dat stukje niks staan dat het niet mag, veel plezier ermee iig.
Je hebt zo'n apperaat voor iets van 60 euro en die haalt dan de meeste krassen uit de cd'tjes, dvd'tjes cd'roms enz. Maar weet alleen niet meer hoe dat ding heet. Het bleek heel goed te werken zelfs bij diepe krassen.
Je hebt zo'n apperaat voor iets van 60 euro en die haalt dan de meeste krassen uit de cd'tjes, dvd'tjes cd'roms enz. Maar weet alleen niet meer hoe dat ding heet. Het bleek heel goed te werken zelfs bij diepe krassen.
Ik denk dat dit het apparaat is dat Angelus bedoelt. Men oom heeft er ooit een gehad en werkte goed voor cd-roms, Nooit geprobeerd met DVD. http://www.skipdoctor.com SkipDR Original Model Number: 10108 00 The SkipDR fixes scratches that can cause discs to skip, freeze, and fail to play. It repairs ANY disc - music, movie, game, photo and data. The repair process is chemical-free and only takes about a minute to fix scratched discs - just spray, spin and shine! The SkipDR's patented, replaceable radial resurfacing wheel repairs up to 50 discs!