Ey, Ben ik net klaar met downloaden (2 Gig) is et fokking bestand beschadigt ofzo, WinRAR kan het iig niet meer lezen Is er iets waardoor ie et wel kan lezen of een programma dat em wel opent? Please Help! Gr Dirk,
Nee, dat helpt niet. Het bestand is gewoon niet goed aangekomen... opnieuw donwloaden is de enige oplossing.
ja en? lekker boeiend... Dat zip bestand, heeft het een crc error? dan helpt het niet om opnieuw te downloaden. Als ie echt beschadigt is kan je misschien wel opnieuw downloaden.
Doe nou maar niet zo slim , ik heb latijn hoor, niet zeuren. Ik maak gewoon een foutje, maar ik ben niet zo'n nerd zonder vrienden die niks beters te doen heeft dan mensen afzeiken.
En het dan nog fout doen :{.. Als ik dan toch bezig ben, 't is Latijn, en de spatie tussen 'slim' en de komma moet weg . Omdat ik jou verbeter ben ik een nerd zonder vrienden die niks beter heeft te doen dan mensen afzeiken? Whaha . Ok, ik stop al .
Zullen we anders gewoon ff on-topic blijven en Tha-d proberen te helpen met z'n beschadigdt .zip bestandje