Bespaar ons de Banshees in halo 2 multiplayer!!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheWalrus, 19 apr 2004.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Bah, Bah, BAH!!!!

Ik speelde laats even Halo multiplayer op de PC. De Banshee's zijn in mijn optiek echt een rampzalige gameplay bederver. De besturing is belabberd, iemand eruit schieten is lastig, en het zorgt alleen maar voor meer lag. Hopelijk ziet bunjie het licht en laat de deze walgelijek dingen achterwege in Halo 2 multiplayer.

Wat vinden jullie? Wel of geen Banshees in halo multiplayer?

2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ze zitten er wel in, dus je bent helaas te laat met je relaas. Ben 't ook niet met je eens, Halo 2 is niet Halo PC, dus oordelen zou je moeten doen achteraf.

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben het ook niet met je eens, Halo PC was in alle opzichten een belabberde poort, maar dat zegt niets over de individuele kwaliteit van de gameplay onderdelen.
    Met andere woorden, Banshees kunnen erg goed worden in Halo 2.........

4. FabianNL

FabianNL Guest

de poort was idd niet veel, maar je zegt dat de besturing belabberd is, dat vind ik bij halo op de xbox totaal niet. "Iemand eruit schieten is lastig", da valt toch wel mee, hij zal misschien wel iets minder sterk worden, maar je kan hem nu ook goed neerknallen hoor. En dat het lag veroorzaakt lijkt me niet echt, en dat is ook gewoon een kwestie van veel testen en zorgen dat alles perfect loopt, wat ze waarschijnlijk bij halo 2 ook wel doen
    ben dus ook voor een banshee in halo 2 :D

Laatst bewerkt door een moderator: 19 apr 2004
  5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Banshee moet erin blijven, juist super strak die dingen :)
    En lag? Hoeft helemaal niet hr.. Dat kan puur aan de kwaliteit van de poort hebben gelegen van Halo naar Halo PC.. Bij UT2004 heb je ook raptors en die laggen helemaal niet.. Die zijn btw wel erg makkelijk uit de lucht te knallen.. Btw, banshees knal je op zich ook zo uit de lucht vind ik? Maja, ieder zijn mening.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ze moeten er juist in blijven. Ik vond het wel jammer dat je bij Halo op de Xbox geen Banshees kon gebruiken in de mp. Daarbij komt als je er zo'n hekel aan hebt, dat je ze in de mp gwoon weg kunt laten. Dus als ze in Halo 2 gwoon die banshees doen, kun je nog kiezen of ze in de mp voorkomen, of niet....dan heeft iedereen zijn/haar zin :cool:

7. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij ligt dat meer aan jou dan aan de gameplay:p

Laatst bewerkt: 19 apr 2004
  8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    het lijkt me wel vet, maar dan een level met alleen banshees, dus dat het eigenlijk alleen om elkaar afmaken met banshees gaat.

Die levels met banshees uit halo1 xbox zijn wel top, dus als ze dat nou ongeveer overzetten

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    De mp van Halo 1 op de Xbox hadden toch geen banshees?! Of ben ik nu in de war met Ghosts :confused:

10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Dat de poort niet goed was en daarmee de banshees voor de nodige lag en control gekloot zorgde betekend niet dat het zo zou hoeven.
    Dat heeft namelijk aan het bedrijf gelegen dat halo poorte en bungie zal er echt wel iets meer tijd in steken en ervoor zorgen dat het allemaal wel goed loopt.
    In de SP op de xbox was de banshee toch ook gewoon goed te besturen? Dus waarom zou dat niet zo zijn in deel 2 in de multiplayer?

11. gerjan

gerjan Guest

Ik vond het altijd wel vet in halo op de pc, nooit lag gehad oid...

Ik vind dat het er in moet, kvond het zelfs een gemis bij halo multiplayer voor xbox

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Banshee's waren vet, alleen al in de singelplayer/co-op. En zo moeilijk zijn ze niet neer te halen. Je schiet er sneller 1 neer, dan dat je er mee wordt neergeschoten. En idd, Halo2 is Halo pc niet...

13. Timm4nni4c

Timm4nni4c Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon kunnen kiezen of je ze in je game wilt of niet. klaar. punt. uit.

14. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Banshee's zijn gewoon super vet, en ze waren inderdaad lastig te besturen, dat kwam door de muis. Maar het was een gemis in Halo op de Xbox, en ik zie ze erg graag bij Halo 2!

15. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    als je er goed mee kunt vliegen is hij volgens mij best lame in multyplayer, leuk voor singleplayer maar daar moet hij ook blijven.

16. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nee want zoiets word uiteraard aangepast en getweaked zodat het eerlijk blijft.

Maar zoiets heb je ook met de warthog...ik heb een keer in halo pc in blood gulch 30 man achter elkaar dood gereden zonder ook maar zelf 1 keer geraakt te worden. Maar zoiets is lache de eerste keer dat je 't meemaakt maar echt spanning is 't niet dus doe je dat gewoon simpel weg niet veel.

17. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met de eerlijkheid zal het wel loslopen, als ze voor elk team nou 2 bangeesbeschikbaar stellen waar alleen dat team mee kan vliegen lijkt het me erg gaaf, kunnen er ook nog luchtgevechten ontstaan, oooh als ik dit lees moet ik weer halo spele!!!!

18. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Je bent gewoon bang dat als Halo 2 uit is ik je 0wn met zo'n Banshee :D :cool:.

19. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    die banshee moet gewoon in de mulitieplayer zitten. als je een server maakt kan je er vast wel voor kiezen omde banshees achterwegen te laten

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

ruffryder, nu je dit gezegd hebt hoop ik dat er aanrandingsmogelijkheden in Halo 2 zitten zodat ik jou even flink achter de oortjes kan wassen :)

Deel Deze Pagina