dat kan ik jouw natuurlijk niet vertellen. Ik ken je smaak niet. Je mag zelf ook wel wat zoeken hoor. Ze hebben hier op xbw een geweldige search functie. En als je de faq had gelzen dan worden opsom topics niet echt gewaardeerd. xbw heeft op de frontpage veel reviews.... check die eens effe.
Er komen weer een hoop nieuwe live games aan: - Crimson Skies - Top Spin - Project Gotham 2 - Rainbow Six 3 - Amped 2 Dat gaat een gekkehuis worden!
Ik zou wachten tot 14 november en dan RS 3 kopen. Was al een prachtspel op computer en hij lijkt nog veel beter op de xbox. Let op mijn woorden.
ik w8 liever op counterstrike, oud er vertrouwd en ik persoonlijk vind rainbow 6 echt niets aan, wel mooi maar das het enige, het gaat mij echt gewoon te langzaam, wat de gameplay niet ten goede maakt, althans op de pc maar de xbox versie zal wel niet teveel afwijken kwa multiplayer.
ik heb MM3 een keer gespeeld, en na een half uurtje was ik er al op uitgekeken, zo saai, so leeg, zo doelloos... maar ieder zn eigen smaak natuurlijk