Ik heb nogal wat moeite om de diagonalen van de D-pad te gebruiken, omdat de D-pad is zn geheel nogal klein is om nauwkeurig 8 richtingen te kunnen besturen en ik moet er ook vrij hard op drukken. Iemand een idee ivm een replica-pad met grotere D-pad?
Heb je het over de normale controller of over de S, want bij de S zou je geen problemen moeten ondervinden.
Het gaat over de S-controller, de andere heb ik nooit gebruikt. Ik zeg niet dat de D-pad niet goed is, maar voor mijn dikke duim is iets groter nog beter.
Het gaat nu al beter, ik denk dat ik een foute techniek van drukken had omdat ik op de buitenzijden wilde drukken maar ik denk dat de bedoeling is dat je je duim in het midden laat en gewoon laat kantelen in de richting die je wil.
Heb je je xbox pas net ofzo? Misschien is zo'n grote joystick handig voor jou, maar dan zijn de knoppen ook veel groter
Is er nog een andere controller net als die van de PS2, ik heb namelijk problemen met PES 4 ben er echt goed in op PS2 maar op de XBOX ben ik een drama