Beste combinatie wapens HALO legendary!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door x-boxter2003, 3 mei 2003.

  1. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bezig met Halo op Legendary aan uit spelen!!! Ik zit nu in de 3de stage en ik heb juist de kapitein bevrijdt! Nu wou ik eigenlijk eens weten welke combinatie van wapens eigenlijk de beste is voor op Legendary, want ik kan soms niet goed kiezen. Ik gebruik graag de needler, maar die is dan weer slecht voor die couvenant met die schielden.... de plasma gun is ook wel goed samen met de plasma rifle want dan kan je vlug switchen als de plasma gun of rifle oververhit is. Maar wat is nu eigenlijk de beste combinatie??
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    >> Moved naar Game Help Forum <<
     
  3. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Plasma Gun met Plasma Rifle of Pistol.

    Plasma gun is goed tegen elites want daar kan je een schild in een keer mee uitschakelen. daarna pistol of Plasma Rifle. Plasma Rifle ligt meer voor de hand omdat je daarvoor meer ammo vind.
     
  4. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    w8 ff, zoek het ff op8)
     
  5. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    In de latere levels shotgun en plasma rifle of pistol. Ik zou zelf dan voor plasma rifle kiezen. Maar in de eerdere levels plasma pistol met plasma rifle. En trouwens wat is een plasma gun dan? Ik ben alleen maar plasma rifles en pistols tegengekomen.
     
  6. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Op legendary is de beste wapen combinatie Shotgun en Rocket. Als je het op normal of easy speelt vind ik Sniper en Shotgun handiger.
     
  7. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    tegen de flood heb geen ene fuck aan een sniper rifle
    daarmee vind ik nog shotgun en assault rifle het beste
     
  8. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bitten Wolf; de Plasma Gun IS de Plasma Pistol, maar sommige mensen noemen ze gewoon anders (like me _O_)
     
  9. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    ligt eraan waar tegen: ik gebruik meestal een shotgun en een pistol of assault rifle tegen de flood, tegen de covenant, bijv elites pistol of plasma gun
     
  10. chaser2600

    chaser2600 X-gamer

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je echt een bikkel bent gebruik je alleen de hand gun }:]
     
  11. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    als je echt een bikkel bent sla je alleen
     
  12. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Met gemakt:plasma pistol en gewone pistol(gewone pistol altijd:headshots,neem nooit een RL en een sniper tesamen)
    PLasma pistol kan je wel is in grote buitenlevels wisselen voor RL of sniper,maar in binnenlvl's zo'n groot "oplaadschot"dan krunkelt die elite in elkaaar,dan gewoon erop blijven slaan,is hij heel makkelijk dood.En plasma pistol is ook een klein beetje doelzoekend voor in buitenlvl's.EN het is het wapen dat het snelst slaat
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen the flood iz die combinatie het beste; assault rifle voor die kleine beestjes en de shotgun voor die wat grotere.....
    assault rifle met rocket launcher iz btw wel goed in lvl 5 (op het sneeuwgedeelte dan)...
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik neem altijd een pistol mee, samen met een needler (erg goed tegen Elites van een afstand) en in latere levels met een shotgun.
     
  15. x-boxter2003

    x-boxter2003 Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik schiet wel graag met de Sniper! Maar zoals gezegd heb je er niks aan tegen de Flood + je vind er ook altijd zo weinig ammo van. Maar over dat pistool gesproken er zei daar iemand van een headshot?!..... dat heb ik ook al dikwijls geprobeerd maar tegen die elites is dat ook niks want met een headshot zijn ze nog niet dood en voor je ze een tweede keer kan raken zijn ze al aan het lopen en of aan het schuilen achter een rots of muur dus...... Voor de flood vind ik de assault rifle wel goed voor die kleine beestjes, maar de plasma rifle is daar ook wel goed voor!

    btw: de AI van de couvenant vind ik nog altijd de beste van al!!!
    Ik sta er soms versteld van hoe ze het gedaan hebben, want in sommige games laat de AI echt de wensen over hoor!!! Denk maar aan Delta Force Black Hawk Down......
     
  16. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk dat je aan alleen een shotgun met voldoende munitie genoeg hebt. Die is namelijk goed tegen de Flood en ook de Covenant leg je er zo mee om. Het wapen wat je ernaast wilt verschilt per persoon.

    Ikzelf ben goed met een sniper, dus ik heb zo veel mogelijk een sniper bij me (alleen te gebruiken tegen Covenant, tegen de Flood doet hij ongeveer geen damage).
    In de latere landen is het altijd handig een Rocket Launcher mee te nemen, want daar stikt het van de Covenant Tanks en die zijn makkelijk te vernielen met Rockets.
     
  17. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    xbox2003,hey jij bent die van xbconnect die ik dik verslagen heb lol :).Anyways,headshots voor grunts,en plasma gun tege elite's(lees terug waarom)
     
  18. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat dan tegen de Flood?? Volgens mij kan je dan bijna niet onder de shotgun of assault rifle uit!!
     
  19. xboxwhopper

    xboxwhopper xb0x freAk

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Shotgun en Plasma Rifle
     
  20. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom nou weer Plasma Rifle (das toch dat machine geweer van de Covenant), die vind ik echt niet goed, veel te snel over verhit, nee, geef mij dan maar liever de Assault Rifle en Shotgun!!
     

Deel Deze Pagina