Ik heb momenteel Win DVD 7 en PowerDVD. Ik merk weinig tot geen verschil. Ik hoor nu echter vele goeds over TheaterTek. helaas kan ej daar gene demo van downloaden> iemand ervaring met die software?
Dit is voor het eerst dat ik van Theatertek hoor. Zelf gebruik ik DVDpower XP 4.0 Delux. Hier zijn de Audiopacks ( DD5.1 , DTS en Dolby Prologic II ) standaard aanwezig !!
Ik heb theatertek gevonden. De beeldkwaliteit is fenomenaal. Mijn surroundsound loopt via een audigy platinum naar ene Onkyo versterker, dus de decodering gaat hardwarematig. Ik weet niet hoe dat zit met deze software.
Klopt TheaterTek is zeer goed, wordt door veel audio/video-fielen gebruikt Vaak in samenwerking met FFDshow, FFDshow wordt gebruikt voor: het upscalen van DVDs naar HDTV resoluties. http://www.afterdawn.com/software/video_software/codecs_and_filters/ffdshow.cfm
Ik heb hele lang gezocht. Demo'sbestaan niet. Ik heb nu ene originele versie op mijn PC staan. Ik kreeg hem van mijn japanse oom IsRia Cawa SPewY..... Voordele van het programma is dat je alle films kunt bekijken in de native resolutie van je scherm, hetgeen bij de meeste standalones niet ene skan.