Beste First-person-shooters in multiscreen...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferdo, 30 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferdo

Ferdo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik wil graag met een paar vrienden op elkaar schieten! (op de XBOX360 dan wel te verstaan). Mijn vraag is of jullie goede first-person-shooter games kennen die een goede multiscreen-optie hebben. Grote velden, veel wapens etc... Voor de duidelijkheid: op 1 XBOX360 en dus niet via het netwerk!

We hebben de hele reeks van Call of Duty al gedaan, dit is leuk, maar het kan volgens mij beter...

Alvast dank_O_

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh shit, het broertje van Fardo. :eek:

3. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, helaas kan het niet beter (vind ik). MW 2 is zon beetje het ultieme splitscreen multiplayer game die er is.
    Voor de rest heb je nog de keuze uit Halo en Unreal tournament. Persoonlijk vind ik die wel aardig. Beide zijn wel lomper dan MW 2, dus als echt lomp bateren je ding is....

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    :)

Je kan misschien ook even kijken in het [Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3] topic, zijn ook al mensen gepasseerd die dezelfde eisen hadden voor een spel.
    Tegenwoordig zijn er sowieso wel minder games waarbij je een bot-optie hebt, of zoek je dat niet echt maar gewoon offline multiplayer? Ik neem aan dat je GoW (2) al hebt overwogen? Anders is Shadowrun nog wel een juweeltje dat je voor een tientje in de budgetbak vindt!

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik denk dat hier maar 1 game voor kwalificeert en dat is Halo3. In splitscreen aim je overigens veel soepeler als wanneer je alleen speelt.

Daarnaast kun je met zijn 4en op 1 xbox, zodra 1 iemand gold heeft kun je ook met zn 4en op XBox live. Niets zo geniaal als Halo op dit gebied lijkt me. (Ervaring met GoW2, MW, CoD5, UT, Battlefield en meer).

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Dat klopt. Dit is meer een vraag voor de thread die je noemt. Deze thread is dubbelop en gooi ik daarom op slot. Laten we in [Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3] verder gaan. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina