Beste footie???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ares, 19 dec 2002.

1. Ares

Ares Trapped in live

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnekort het Xbox Massive Pakket halen :D en ik wil daarnaast ook een voetbalspel kopen...
    Mijn vraag is nu, wat is het beste voetbalspel op de Xbox?? :confused:

Ik twijfel zelf tussen FIFA 2003 en ISS2... ]:-

Iemand tips voor mij????

2. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt dat ISS2 de Fifa reeks weer overheerst maarruh .. ik zou toch voor Fifa 2003 gaan.

Waarom? Ik heb geen idee ... Fifa 2003 lijkt me beter. (footie n00b hierow :+ dus spaar me :9 )

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ISS2 is echt pure bagger, sorry. FIFA 2003 is goed

4. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou voor FIFA 2003 gaan:D

5. Ares

Ares Trapped in live

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is ISS2 dan "pure bagger" ??? Is de gameplay in vergelijking met FIFA 2003 echt zo slecht, of zijn er andere reden waarom je ISS2 bagger vindt (slechte graphics etc.?)...

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het speelt gewoon niet lekker en FIFA 2003 wel :) Ik weet dat er hier een aantal ISS liefhebbers zitten, weet niet of die nog bestaan na de FIFA release

7. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, ik zou het niet weten ik heb mijn Fifa nog steeds niet binnen... *steekt wouter neer*

8. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind ze allebei ongeveer vergelijkbaar. Heb ze beiden gehad, en beiden hebben hun beperkingen. Wanneer ISS2 een stuk goedkoper is dan FIFA 2003, zou ik voor ISS2 gaan, maar over het algemeen is FIFA 2003 net een tikkie beter. En leuker, vanwege de herkenbaarheid van de spelers-graphcis natuurlijk :)

9. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Koop Fifa 2003 maar.................................

10. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ISS2 vind ik erg tegenvallen. Het beste wat je kan doen is hopen dat de Pro evolution serie binnenkort ook naar de xbox komt!

11. Ares

Ares Trapped in live

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, hoe lang moet ik dan wachten??? :'-(
    Het zou idd wel echt vet zijn als PES naar de Xbox zou komen, maar dat duurt cker nog even en zo lang kan ik niej wachten :)

De meeste mensen hier adviseren me dus om FIFA 2003 te kopen (en dat was ook me eerste ingeving) maar ik hoor dat er toch behoorlijk wat "fouten" in het spel zitten: het is onmogelijk om te scoren met een aanval vanaf de flanken (en dan een hoge voorzet erin koppen), dat het hele kop-systeem beetje raar is, kaart-systeem klopt ook niet, keeper kan buiten de zestien hands maken :eek: etc. etc. Wat is jullie ervaring hiermee??

BTW: thnx voor de reacties!;)

12. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5

13. macksplack

macksplack Guest

fifa 2003 is pure gaarheid, ISS2 heeft veel stabielere gameplay

14. Gameslave

Gameslave Guest

Wel jammer dat fifa 2003 zonder nederlandse competitie is, niet dat ik veel fifa speel (heb alleen deel 97:p ) en 2002 von ik zwaar tegenvallen. Houd niet zo veel daarvan

15. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ontopic:

Is This Is Football 2003 leuk

16. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

dikke bullshit...FIFA 2003 is veel beter (veel verbeteringen tov vorige delen)

17. Ares

Ares Trapped in live

Leuk Bevonden:
    0
    Yes, heb eindelijk mn Massive Entertainment Pack gehaald en heb maar Fifa 2003 gehaald :)

Moet nog ff wennen aan de camera, maaruh hoe zit het met die replays :confused:???? Kanje die niet opslaan of ligt het aan mij :confused:
    Als ik geen replays kan opslaan hoe kan ik dan braggen bij me vrienden??!? :eek: :p

18. Hotshot

Hotshot Guest

aan deze discussie zal nooit een einde komen aangezien de fifa bezitters niet luisteren naar de PES/ISS bezitters...

dan maar wachten op Ajax Club Football ?:p

19. masterape

masterape Guest

Niet te bloederig worden he.

Is goed want ajax rulezz

20. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die heb je natuurlijk ook nog, hoop dat het een beetje goede gameplay wordt in dat spel. Wanneer komt ie eigenlijk uit? (staat niet op tothegame)

Laatst bewerkt: 25 dec 2002

Deel Deze Pagina