welke game vinden jullie de beste game van de maand ? ik persoonlijk hunter :the reckoning door zijn gave graphics goeie besturing en goed verhaal
Prisoner of War, goeie sneak-game, alhoewel het na een tijdje wel begint te vervelen. Grafisch niet het beste watde xbox te bieden heeft, maar wat deze maand betreft steekt het met kop en schouder boven de rest uit. (van wat ik gespeeld heb dat is.)
ik vind dat er afgelopen tijd geen boeiende games uitgekomen zijn, behalve ssx tricky dan. is deze thread niet een beetje verdwaald btw?
Ik vind eigenlijk dat er na de launch geen echt geweldige games meer zijn uitgekomen, naar mijn smaak dan.....
'k Heb deze maand nog nix nieuws gekocht. Wacht eigenlijk op o.a. Splinter Cell en ben een beetje op zoek naar tweedehandsjes.... Jedi Starfighter bijvoorbeeld.....
afgelopen maand geen game gekocht, had niet nodig, heb reward pack binne gekregen maar in augustus natuurlijk agressive inline
ja der komt zeker wel wat deze maand: Slam Tennis Infogrames 16/8/2002 Bruce Lee: Quest of the Dragon Vivendi 30/8/2002 Commandos 2: Men of Courage Eidos 30/8/2002 Splashdown Infogrames 30/8/2002 Aggressive Inline Acclaim Aug 2002 COMMANDOS!!!!!!!!!!!!!!!!!! en splashdown is ook wel gaaf en slam tennis.
Eerste grote titel is geloof ik Colin McRae Rally op 10 oktober.. iig voor mij is dat de grootste titel na PGR en Halo op de launchdag