Beste gameswinkel.....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door azzkickr, 5 sep 2003.

1. azzkickr

azzkickr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst ergens in een gamesblad gelezen(volgens mij PU) dat de Free record shop tot de beste gameswinkel is uitgeroepen.
    Als ik nu naar de frs in mijn woonplaats bekijk (Zoetermeer) Suckt ie verschrikkelijk: niks geordend, Heeeel veel oude games ( en dan bedoel ik echt oud) weinig nieuws. Nu was ik benieuwd hoe jullie daar over d88. Ikzelf ben erg tevreden met Future Zone, Nieuwe games (volgens mij ook import vanuit Engeland) Scherpe afprijzingen van oudere games en de allernieuwste vrij snel in de winkel , veel keus , en alle maar dan ook alle platformen zijn vertegenwoordigt.

Write it up......

2. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Gcshop.nl , play.com , amazon.co.uk :D

3. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    alleen jammer dat ik bij gcshop.nl nu al meer dan een maand op moto gp 2 wacht...
    maar dat schijnt aan het spel te liggen en niet aan gcshop

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    man dit is al de 3e topic erover.......

corrigeer me als ik het fout heb:{ :{

en owhjah bij de FRS bij ons in de buurt heb je niet echt zo veel games...

ik ga of naar intertoys:{ of naar zon gamewinkel........

(1e )
    nou die 2e heb ik niet kunnen vinden......
    ik weet zeker(!!) dat er 2 van zijn....

Laatst bewerkt: 5 sep 2003
  5. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik de zoekfunctie ! Er zijn hier idd al een stel topics over ! |:-

6. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    En trouwens, NEDGAME was beste shop...:confused:

7. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    nee frs was beste shop en nedgame was beste gameshop ofzoiets vaags. dat vond ik ook raar. maar ik vind de frs ook een goede winkel daar haal ik altijd mijn spellen ze hebben ook snel nieuwe games.

8. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de FRS wat weinig games hebben. Nedgame vind ik (veel)beter.

9. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
  10. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind FRS maar niets. Je betaalt de volle pot voor eigenlijk een "okkazie" game. Waarom? Ze openen de originele verpakking! Ze leggen de disc's ergens anders en meestal hebben ze er niet veel respect voor. Dan koop je daar een game waarvan het doosje al door iedereen is vastgenomen (buitenkant dvd doosje ziet er al niet nieuw meer uit) en meestal vind je nog een paar vingerafrukken en/of kleine krasjes erop. De meeste mensen zullen dit misschien niet merken of erg vinden, maar mij stoort het wel enorm. Daarom koop ik nooit nog games in FRS, Extrazone en andere zaken die dit dom systeem toepassen (incl. elke Game Mania wel meestal).

Neen, geef mij maar Storegames, maar dat hebben jullie Nederlanders niet ;)

11. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop al mijn games bij de FRS en waar ik woongaan ze wel heel rustig met de games om en hebben veel keus en omdat ik daar vaak games koop, bellen ze mij op als er een nieuwe game is en als ik die mooi vind laten ze hem nog in het plastic zitten dus voor mijn geen beschadigde hoesjes :)

12. mello1982

mello1982 xbox playah

Leuk Bevonden:
    0
    precies,ik ben het met meneer eric eens,ik had eenkeer pgr voor de xbox gekocht en de cd was vet bekrast alsof er mee was geschuurd langs een muur,en nog talvan dat soort dingen.
    ik ga nooit meer naar frs

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Bij ons is de frs ook waardeloos. Een stuk of 30 games, allemaal oud, af ent oe een paar nieuwe, en nix afgeprijsd.... full price dus! Gcshop.nl is goed en voor de rest onze plaatselijke gamewinkel: www.pcmedia.nl

14. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    jah en waarom zou PU de frs als beste gameswinkel aanbevelen ?omdat ze een stelletje samenwerkende honden zijn.....dan vind ik PU ook meteen en minder betrouwbaar blad

15. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    vond je het ooit betrouwbaar dan?

Ik koop ook veel bij PcMedia, alleen is het voor mij niet plaatselijk :) lang leve de tpg.

wat is ook raar vind is Eplaza, de game divisie van Bart Smit zeg maar. Alleen ze hebben niet 1 game meer als bart smit! waarom maak je er dan een aparte zaak van ?:-(

16. Black FoX

Black FoX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mediamarkt is ook wel goed, vooral hardware is afgeprijsd

17. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0
    Dimensionplus
    Lik-Sang
    Playasia

Maar Ebay is nog het beste :D

18. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Persoonlijk ben ik helemaal weg van de Next level, goede service, groot assortiment, en ze hebben tenminste niet 5 doosjes van EtM naast elkaar staan (zoals ze wel in een zekere bout winkel doen)

19. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    mediamarkt bij de arena in amsterdam:eek: :eek: man daar moet je je games e.d. halen.. alle hoesjes zitten weer in een aparte doorzichtige doos... en ze hebben meestal gelijk alle nieuwe.. ze hebben er ook een boel van....

alle hardware enz hebben ze natuurlijk ook....
    ik was er vandaag geweest
    :eek: en damn ik wist niet eens dat er zoveel verschillende xboxcontrollers bestonden:eek:

tv's, geluidsinstallaties hebben ze natuurlijk ook;)

***its like heaven***

Laatst bewerkt: 6 sep 2003
  20. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop bijna alles bij de Free Record Shop(In Zwolle), omdat ze meestal de laagste prijzen hebben.

Multimedia markt is wel eens goedkoper, maar de Free Record Shop geeft weer CJP-korting, waardoor het bedrag er vaak toch weer onder komt.

Ik heb geen ervaringen met krasjes op de CD, ik krijg ze in de verpakking, dus er kan weinig mee gebeurd zijn.

In Harderwijk zijn ze er weer wel slordig mee.

Maar ik hoorde hier en daar al eens wat positiefs. Het zal wel sterk afhangen van de Free Record Shop.. In Zwolle is het goed

Deel Deze Pagina