heey, ik was van plan om een andere headset te gaan kopen voor gamen, maar nouw week niej wa de beste zijn, dus dat zou ik wel willen weten van jullie? geen opsomtopic maar geef is argumenten , wat het allemaal kan, of hij fijn is om te gamen, en heel die weetjes. ik hoor het wel Budget is BTW 80-85 euro. Groetjes
voor xbox live, zou ik de halo 2 headset aanraden en wanneer je wat meer geld hebt voor de draadloze logitech gaan... Ik heb ze allebei en vind ze allebei erg goed
Plantronics ja Het duurste model (non-usb) van ze heet de Plantronics audio 90. Deze kost zo'n 32euro bij http://www.tweakers.net/pricewatch Volgens mij in een "gewone" winkel zo rond de 50euro. Heb zelf deze headset in vele bladen als best getest zien langskomen en hem toen maar gekocht. En ik moet zeggen: FANTASTISCH! Echt, de kwaliteit liegt er niet om, hij ziet er helaas niet erg strak uit, maar dat wordt wel weer gecompenseerd door het geweldige geluid. Hij is erg licht, na een tijdje merk je niet/nauwelijks meer dat je hem op hebt. Onverwoestbaar en hij zit als gegoten. NEMEN!
polmannetje, bedankt he, dan denk ik dat ik die pak, want ik heb nu egt een brak kut ding, hijs wel fijn voor muziek, maar voor te gamen zeker niet
Ik zou voor de thrust silverline 5.1 gaan. 50 euro en een top ding! gewoon 5.1 geluid door je headset, ideaal voor gaming en meerdere aansluitopties
jah, maar trust is meestal niks, tog bedankt, ik denk dat ik dan tog maar voor de Plantronics 90 ga, ik heb oowk van andere mensen gehoord dat plantronics het beste voor gamen is
wat vinden jullie van die halo 2 headset. Die is voor veel mensen goed bevallen. Alleen is wel duur...kost 70-80 euro
Plantronics DSP500... ding heeft erg goed geluid...zit een externe geluidskaart aan. Is ook beter kwa geluid dan de plantronics 90. De DSP500 kost ongeveer 85 a 90 euro. Verder heeft Sennheiser ook hele goede headsets.
ja, tijgernootje, dat lijkt me oowk een mooie headset, ik zal nog wel ff rondkijken maar ik denk dat het die word, bedankt voor de snelle reply's, groeten
Niks mis met deze Trust, de kwaliteit die uit deze 5.1 headset komt is wel beter dan uit die USB plantronics dingen. Het enige dat daaruit komt is stereo. Silverline bevalt me prima, vooral het controlecentrum waar je gewoon nog andere dingen op kun aansluiten zodat alles via dezelfde headset gaat. Maarja als je puur wilt gamen en ook een microfoon eraan wilt hebben komt die plantronics wel in de buurt ja.
ik heb de DSP-500 gehaald, en ik moet zeggen. WOW! wat een mooi geluid komt uit dat ding., als je Counterstrike of een ander spel zit te spelen, echt heel mooi geluid, heel helder.. muziek is ook mooi, maar het gamen is tog wel een uitblinker vind ik met deze headset.
ff een topic omhoog kicken omdat ik wil weten welke het beste is: plantronics audio 90 of sennheiser pc 130 beide kan ik voor 40 euro kopen, welke is het beste?
Ik heb de Sennheiser pc130, mijn ervaringen zijn er goed mee, maar had liever pc150 gehad. Plantronics heb ik geen ervaring mee, miss naar wat reviews ervan zoeken. De pc130 is een goede headset, zeker voor die prijs, maar hij sluit niet om je oren heen en dat vind ik persoonlijk erg jammer.