Dat is dus een thead voor de Belgen (ook wel voor de Nederlanders,maar ik denk niet dat ze 't mee gevolgd hadden). Het gaat dus over de Halo 2 kanpioenschap van Vlaanderen dat getoond werd op "Jim TV". Ik vind dat niet eerlijk tegenover mensen die geen Live hebben...'t was toch te bedoeling om DE beste Halo 2 gamer te vinden, dus 't kon zo geweest zijn dat iemand zonder Live nog beter is dan de winnaar van gisteren... Ze konden toch ook een grote Lan organiseren voor mensen zonder Live en zo ging 't sneller + (hoe zou ik 't zeggen?) eerlijker zijn. En ik heb niets tegen die winaar, maar ik vind dat hij 't niet verdient--> hebben jullie gezien hoe hij (en de anderen ook) speelden??! Eerlijk gezegd...kan mijn zuster beter spelen dan die gasten daar! Ik wil ook niet overdrijven,maar als ik Live zou hebben...dan zou ik zeker bij de eerste 10 zitten. Dus ik denk dat ze beter vor zo een soort evenst ook een Lan organiseren..! Enige andere reacties? Wat vonden jullie ervan?
ja ik heb het ook gezien op xmas-request op jim-tv en kvon ook wel dat die manne zwaar slecht ware Ik heb zelf halo 2 en ook zonder live en ik zou met gemak die kerel die gewonnen was OWNEN! Idd beter lanparty gedaan
Ik snap nu eigenlijk niet hoe dat hij kon winnen...cheats zeker? Men een gemodde (of hoe typ je dat) XBOX...Anders was 't wel onmogelijk voor hem om te winnen!
Ja...ik vond ze echt wel spastisch--> er zit een gast op hem te schieten en hij staat gewoon stil en herlaad zijn wapen...
Je moet wel rekening dat je op live wel iets meer tegenstanders hebt dan dat je met zijn viertjes achter een console zit, tenzij je op een lan zit natuurlijk. Hoeveel man deed er eigenlijk mee?
ja op live is het heel anders dan zonder live ik weet zeker dat jullie door beetje ervaren halo 2 speler op live geownt orden omdat jullie gewoon geen live hebben waardoor jullie dat helemaal niet gewent zijn, geloof me het is heel anders. en ga niet opscheppen voordat je uhm echt zelf geownt hebt.
Daarnaast verkeer je in een totaal andere situatie: jij bent de kijker. Vanuit jouw ogen kan jij veel meer zien dan de speler zelf. De makkelijkste situaties in jouw ogen kan voor de speler een een ingewikkelde zijn. De toeschouwer ziet altijd meer kansen en mogelijkheden dan de speler.+
Ik zat ook in de finale ( El Roulio) Maar ik ben 9de geeïndigd, Ik had 25 assists gemaakt (11,5 meer dan het gemiddelde) dan zegt die presentator da ik meer moest fraggen terwijl ik ongeloofelijk dikke pech had dat iedereen juist mijn kill stal @ godless devil: Als de winnaar tegen u moest schiet die u gewoon tot moes. Het niveau was wel hoog, zijt daar maar zeker van.
Toch vind ik het niet eerlijk tegenover de mensen, zoals ik, die geen XBox Live hebben, da die niet kunnen meedoen aan die wedstrijd. Ik zou zeer graag meedoen aan die wedstrijd, ik en een paar vrienden van me spelen vaak HALO2 tegen elkaar, en het is soms een zeer intense actie. Ik zou wel eens willen weten, wie er echt DE Halo2-gamer is van vlaanderen, want alleen op Live vind je die persoon niet.
Ik raad jullie toch ten zeerste live aan. Je speelt dan tegen andere mensen; leert anderen kennen, je leert nieuwe tactieken etc dat heb je niet als je steeds binnen dezelfde kring speelt.
Dark Vision je hebt geen ervaring met live dus je word makkelijk ingemaakt want je moet gewoon live hebben om goed met die gasten mee te komen want het is echt zooo anders.
Voilla! Iemand die toch in me geloofd! Als ik die gast zag spelen...dan ben ik er bijna 100% zeker van dat ik hem zou ownen! Ook al heb ik geen Live...vind ik dat ik beter ben--> hij maakte constand zeer grote fouten, en omdat 't zwak gespeeld werd,werd hij daarom ook niet gekild (en 't is niet dat ik iets tegen die gast heb,nee)... Ik denk toch dat ze maar eens beter een Lan georganiseert moesten hebben! Want 't is niet dat je geen Live hebt dat je een noob bent.