Wat vinden jullie, medegamers en partners in crime, nou van het feit dat MS, dat vorige week ontzettend veel publiciteit heeft gekregen omtrent die prijsverlaging, gewoon niet doorzet en nederland bestookt met reclame!! Wat zouden de redenen zijn om het niet te doen, dit is toch om.... ]:- ]:- ]:- (Juustem, met de kop tegen de muur aan te slaan!)
Zouden ze er opeens zoveel verkopen dat ze uitverkocht zijn Overal op Xbox sites breek je je nek over reclames (kijk maar eens op Xbox-tv),Bij real madrid stond afgelopen weekend alleen maar GC reclame langs het veld, als je nieuwkomer bent op een markt waar miljarden in omgaat, moet je toch wat aan naamsbekendheid gaan doen.
op internet is de reclame wel goed vind ik, vooral bij de microsoft sites zelf, ga maar naar hotmail.com enzo
Maar via gaming-sites bereik je niet de zo nodige grote massa... Of wil ms hun xbox 'elite-only' houden misschien ]:-
Nee dat lijkt me sterk dat ze het elite willen houden. De Xbox is in eerste instantie bedoelt voor jongeren tussen de 16 en 25, deze mensen zijn o.a te bereiken via het internet, maar het beste medium is nog wel de Televisie. Helaas slaan geniale reclames als de eerst "playmore" reclame niet zo gauw aan bij de nederlandse bevolking omdat het gemiddelde iq niet echt hoog ligt. Dat Frans Bouwer en Marianne Weber op #1 hebben gestaan is daar een goed voorbeeld van zeg ik altijd maar. De reclames moeten gewoon wat duidelijker worden (meer ingame en duidelijker vertellen wat Xbox is). Als Ms dat niet doet dan blijft de groep die ze bereiken vrij klein. Ook heeft Xbox nog geen naamsbekendheid En als er dan iemand van gehoord heeft dan zeggen ze : Dat is toch zo'n soort van playstation.... Playstation is inde volksmond kennelijk uitgegroeid tot een synoniem voor "console". Dat is wat Xbox ook probeert te bereiken, maar de manier waarop ze nu bezig zijn geeft weinig aanleiding tot het opbouwen van een goede merknaam. Ik denk dat meer reclame op dit moment ook wel een van de belangrijkste agendapunten is bij Xbox nederland, maar ze zitten eerst nog met heel die regeling van de 26ste wat veel tijd en moeite kost.