1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik zelf de PDA Palm Zire 71: agenda, telefoonboek, digitale camera('tje) en MP speler in één. Maar helaas niet voor 200 euro...

    Ik heb een tijdje geleden ronggeneusd op het Internet naar een leuke MP3 speler, en zoals een aantal anderen ook hebben gezegd, zou ik voor de MPIO gaan. De MPMan F60 is ook wel een stoer ding, maar die kost in gewone winkels meer dan 200 euro geloof ik.
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey, bedankt man!!

    hij is idd wat duurder, in Amerika (waar ik em waarschijnlijk koop) kost ie $149 ofzow iets. (€130 ~ €140) maarja het is wel een merk. en dan heb je 128MB wat opzich weinig is (1 uur mp:cool:
     
  3. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje aan mensen die een MPIO FL100 hebben, welke uitvoeringen zijn er nou precies. Ik heb op mp3cdspeler.nl gekeken en die hebben 128mb en 128mb + 128mb geheugen kaarjte.
    Maar op mmport.nl hebben ze ook een 256mb intern versie, maar bestaat ie dan wel? (ik vind mmport.nl ook maar een beetje vage site. Is het wel vertrouwd om daar te bestellen?)
     
  4. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een Freecom Beatman II ofzoiets. Hijs wel goed hoor, erg klein en nu passen er 15 liedjes ofzo op, maar met een kaart kunnen er een stuk of 40, 50 op. Hij kost volgens mij €150,-

    www.freecom.com
     
  5. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=236075

    die komt wel rond de 150 en is alleen mp3, meisje uit me klas had hem, als het om de maat gaat moet je deze echt kopen (ding is mini :p)

    dit gaat dus om de freecom speler [/B][/QUOTE]

    Die heb ik ja, ik gebruik hem alleen niet meer. Hij is echt heel klein, en opzich wel mooi en de prijs valt wel mee.
     
  7. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een Creative Jukebox van me ouders gehad en ben er ook zeer tevreden mee vooral door de 10 GB HD die erin zit en je daardoor ook veeelllll albums komt op zetten.En mede doordat er EAX in zit is de kwaliteit van het geluid ook opmerkelijk beter. Maar de prijs is ook iets van 249 Euro en dat is duurder dan 1 Xbox en voor de meeste dus dan ook niet aan te bevelen. :mad:
    Tenzij je geld over hebt ;)
     
  8. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe neem jij die in godsnaam mee?? in die holster die erbij zit??
    ik vind hem namelijk nogal onhandig groot, volgens mij is die ook bedoelt om thuis te houden of niet??
     
  9. Youngster

    Youngster Guest


    MMport ziet er onprofessioneel uit maar is wel erg snel met emails en verzenden enz, dus een betrouwbare site ja. ik heb e zelf mijn irivertje gehaald, 2 dagen na bestelling in huis :9
     
  10. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag deze MP3/WMA/RADIO (HAN 320 256 MB) en super veel funties check it out: Amac 21 de Koreaanse fabrikant van Hansori MP3 spelers heeft een zeer complete speler aan het assortiment toegevoegd. De Hansori 320 of Han-320. Naast de zeer aantrekkelijke metallic rode kleur en chroomkleurig afgewerkt LCD-scherm met blauwe verlichting, heeft de Han-320 een ingebouwde digitale FM-radio en een Voice en FM Recorder. Door middel van de direct encoder (line-in) kan er van externe audio bronnen, zoals een CD-speler of Hifi set, in MP3 of WMA formaat worden opgenomen. De speler is makkelijk rechtstreeks op de USB-poort aan te sluiten. De Han 320 wordt bij Windows ME,XP en 2000 namelijk direct herkend als ' externe harde schijf '. Daarna kunt u snel met 10MB per seconde de bestanden op het interne geheugen van 256MB up en downloaden. De Han-320 ondersteund zowel MP3, als WMA bestanden en uiteraard kunt ook u overige PC bestanden kwijt op de speler. De Han-320 speelt minimaal 10 uur op één AAA batterij. De speler wordt standaard met extra accessoires geleverd, zoals een beschermhoesje, een sportarmband en een draagketting. Tevens is er nog een Secure Digital slot vrij in de speler voor geheugen uitbreiding. U kunt de speler daarmee voorzien van 128MB extra geheugen.

    Kenmerken o.A:

    Standaard geheugen 256MB
    Extra geheugen uitbreiding met 128 SD kaart
    Ondersteund MP3 en WMA bestanden
    3 lines grafisch display met verlichting
    Interface USB 1.1 en 2.0
    Bitrate ~8Kbps tot ~320Kbps
    ID3 V1 tag, V2 2.0, V2 3.0, V2 4.0
    Stereo oortelefoon set
    Firmware upgradeable
    USB kabel voor moeilijk bereikbare plaatsen
    Voeding 1x AAA batterij
    Batterij speelduur minimaal 10 uur
    Afmetingen 28mm x 99mm x 30mm
    Gewicht 45 Gram
    USB Plug & Play geen software nodig
    Signal to Noise > 90DB
    FM tuner
    Voice en FM recorder
    5 equalizer modes
    Kleur metallic rood
    Behuizing kunststof
    1 jaar volledige fabrieksgarantie
    Website fabrikant www.amac21.com
    In de doos

    Hansori Han-320 256MB
    Stereo oor telefoon
    USB kabel
    Audio line in kabel
    Halsketting (neck strap)
    Sportarmband
    Beschermhoesje
    1 AAA alkaline batterij
    Handleiding
    Installatie CD (niet nodig voor Windows ME, XP, 2000)



    dat voor 199€!!!! www.mp3speler.nl
     
  11. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag deze MP3/WMA/RADIO (HAN 320 256 MB) en super veel funties check it out: Amac 21 de Koreaanse fabrikant van Hansori MP3 spelers heeft een zeer complete speler aan het assortiment toegevoegd. De Hansori 320 of Han-320. Naast de zeer aantrekkelijke metallic rode kleur en chroomkleurig afgewerkt LCD-scherm met blauwe verlichting, heeft de Han-320 een ingebouwde digitale FM-radio en een Voice en FM Recorder. Door middel van de direct encoder (line-in) kan er van externe audio bronnen, zoals een CD-speler of Hifi set, in MP3 of WMA formaat worden opgenomen. De speler is makkelijk rechtstreeks op de USB-poort aan te sluiten. De Han 320 wordt bij Windows ME,XP en 2000 namelijk direct herkend als ' externe harde schijf '. Daarna kunt u snel met 10MB per seconde de bestanden op het interne geheugen van 256MB up en downloaden. De Han-320 ondersteund zowel MP3, als WMA bestanden en uiteraard kunt ook u overige PC bestanden kwijt op de speler. De Han-320 speelt minimaal 10 uur op één AAA batterij. De speler wordt standaard met extra accessoires geleverd, zoals een beschermhoesje, een sportarmband en een draagketting. Tevens is er nog een Secure Digital slot vrij in de speler voor geheugen uitbreiding. U kunt de speler daarmee voorzien van 128MB extra geheugen.

    Kenmerken o.A:

    Standaard geheugen 256MB
    Extra geheugen uitbreiding met 128 SD kaart
    Ondersteund MP3 en WMA bestanden
    3 lines grafisch display met verlichting
    Interface USB 1.1 en 2.0
    Bitrate ~8Kbps tot ~320Kbps
    ID3 V1 tag, V2 2.0, V2 3.0, V2 4.0
    Stereo oortelefoon set
    Firmware upgradeable
    USB kabel voor moeilijk bereikbare plaatsen
    Voeding 1x AAA batterij
    Batterij speelduur minimaal 10 uur
    Afmetingen 28mm x 99mm x 30mm
    Gewicht 45 Gram
    USB Plug & Play geen software nodig
    Signal to Noise > 90DB
    FM tuner
    Voice en FM recorder
    5 equalizer modes
    Kleur metallic rood
    Behuizing kunststof
    1 jaar volledige fabrieksgarantie
    Website fabrikant www.amac21.com
    In de doos

    Hansori Han-320 256MB
    Stereo oor telefoon
    USB kabel
    Audio line in kabel
    Halsketting (neck strap)
    Sportarmband
    Beschermhoesje
    1 AAA alkaline batterij
    Handleiding
    Installatie CD (niet nodig voor Windows ME, XP, 2000)



    dat voor 199€!!!! www.mp3cdspeler.nl
     
  12. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wil ik deze hebben:

    http://www.mp3spelers.nl/winkel/?produkt&id=346

    maar dies vet duur!! €325,- :eek: Dan moet ik nog maar even doorsparen he.. :p en hij is zo klein dan baal je echt als je hem verliest :+ tsjah ik kan ook de 128 of 256 MB versie nemen maar ik vind het wel lekker als je wat meer ruimte hebt, kan je lekker veel muziek meenemen :cool:
     
  13. Youngster

    Youngster Guest

    dan zou ik doorsparen voor de iriver jukebox, 20 gb voor iets minder dan 100 euro meer, heb je wel wat meer aan en vind hem er ook vetter uitzien :)
     
  14. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de 256 mb uitvoering, en binnenkort wordt OGG ondersteund dus dan is ruimte ook geen probleem meer :).
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vertel verder...
     
  16. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, aangezien de iRiver toestellen firmware upgrades ondersteunen, komt er ongeveer om de twee maanden een nieuwe firmware uit voor mijn iFP.

    Laatst ging ik dus zoals gewoonlijk kijken op de iRiver site, toen ik dit zag :).
    iRiver gaat dus binnenkort het OGG/Vorbis-formaat ondersteunen, wat veel kleiner is dan bv. Lame, maar zelfs van een stuk betere kwaliteit is...

    Daar ik nu al 4 cd's (bitrate 192) op m'n mp3 speler stop, zal dit dus alleen maar beter worden, wat voor mij méér dan genoeg is :cool:.
     
  17. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze dan niet aardig zwaar? Een voordeel van die andere vind ik juist dat ie zo licht is :)
     
  18. Youngster

    Youngster Guest


    Zou je mij a.u.b. willen vertellen hoe je der zoveel liedjes opgestampt krijgt? ik krijg op mijn ifp 180-t maar 30 mp3tjes van bitrate 128???
     
  19. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, hoe wil je dat voor mekaar krijgen? dat is onmogelijk.. als je iets verder comprimeert is het natuurlijk technisch gezien geen mp3 meer ;)

    en waarom niet gewoon 128 kbs mp3'tjes zodat je de nummers ook op gewone audio cd's kan branden?

    btw, ik zou persoonlijk gewoon voor een MD player gaan.. passen 4 audiocd's op 1 schijfje van 3 euri ;)
     
  20. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    no offence hoor maar (zo goed als) alle mp3spelers zijn upgradeble en een beetje mp3speler merk gaat al die nieuwe foefjes wel ondersteunen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina