1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag wel zo zijn, maar geef mij een ander merk waar zo frequent vernieuwingen worden toegepast als bij iRiver...

    En wat betreft die nieuwe foefjes, dat gebeurd dus echt niet overal, kan ik je verzekeren :).
     
  2. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste, ik heb de 256 mb versie, jij geloof ik de 128 (?) mb versie, scheelt dus al de helft.
    Gemiddeld bestaan mijn cd's uit ongeveer 10 nummers, 10 x 5 mb is 50 MB, 50 x 4 = 200 MB....
    Blijft dus nog 50 mb over als de grootte van de cd/mp3 wat uitvalt.
     
  3. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt dus ook de iriver 390-T 256MB? Ik wild die dus ook kopen en hij heeft goede reviewtjes en ook nog eens erg klein! Waar heb je die gekocht en voor hoe veel?
    En is ie echt zo klein?
     
  4. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'em destijds via eBay gekocht voor € 219,-.
    Was bij zo'n eBay handelaar/winkel waar ik dus ook nog garantie etc. op heb.

    En ja, hij is lekker klein idd, iets groter dan een aansteker :).
     
  5. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt em dus besteld denk ik dat je bedoeld? Zou je een soort reviewtje kunnen geven als je em binnen hebt? De specs zijn namelijk top maar ik wil graag weten wat de kwaliteit is van afspelen, opnemen via line-in, radio (of je goede ontvangst hebt enz) en dat is allemaal nergens te vinden. Het is een erg aantrekkelijke speler t.o.v. de I-Bead 150/200, Iriver 390T, Dyne Tuny II enz voor die prijs.
     
  6. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Nadelig aan dat Han ding lijkt mij dat er een AAA baterij in moet en dus geen oplaadbare nimh accu. En ook is de speelduur maar 10 uur.. erg weinig in vergelijking tot andere spelers.
     
  7. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    10 uur is toch voldoende? en aangzien AAA batterijen zo klein zijn heb je vast wel ruimte om er 1 extra mee te nemen. Ik zie eigenlijk meer voordelen in een oplaadbare AAA (van bijv GP) dan een oplaadbare accu in dat ding zelf (wat bij de meeste via usb gaat). Het grote nadeel wat er aan mp3spelers op AAA batterijen schijnt te hangen is dat de output minder is. Ik weet niet zeker of dit waar is.
     
  8. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    10 uur is opzich wel voldoende, maar niet als je bedenkt dat die IFP dingen van Iriver tot dik boven de 20 uur mee gaan op een AA batterij dan. Maar idd, alleen via de usb kunnen opladen lijkt mij ook nadelig.
     
  9. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    heb je dat ding al ontvangen?
     
  10. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit te twijfelen tussen deze 2:

    [​IMG]
    of
    [​IMG]

    Welke kan ik het beste nemen en waarom? Of heeft er iemand een beter alternatief?
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2003
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    eerste, kleiner en is veel makkelijker..
    ik ging in de fout om een Discman (mp3 compatible) te kopen.. dat ding past alleen in me jas, en niet in me broek..
    nr 2 past misschien wel in je broek maar zit nooit echt fijn...
     
  12. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie. Maar bij de 2de kan je wel het geheugen uitbreiden en dat kan weer niet bij de eerst. Heeft er iemand mss ervaring met een van de 2?
     
  13. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf wilde ik ook eerst die tweede kopen, maar na lange tijd op Tweakers etc. rondgekeken te hebben, stak de iFP er toch ver boven uit......

    Voor ervaringen lees maar dit topic door, heb meerdere keren gereageerd m.b.t. deze speler...:)
     
  14. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou nog even verder kijken als ik jou was. Die 2e die je noemt heeft namelijk nog een veel kleiner/mooier/beter broertje; de mpio FL100. Ook is er nog de I-Bead 150 en de Dyne Tuny 2 om maar eens wat noemen. Kijk vooral op het gathering of tweakers forum bij gadgets. Daar vind je alle info die je nodig hebt.

    owja enne www.mp3spelers.nl is da place 2 be voor (alle) goeie en goedkope mp3spelers.
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben eigenlijk van plan dit ding te halen:

    PACKARD BELL AUDIOKEY2 MP3-speler: (100 euro)
    Portable MP3 speler
    128MB opslag capaciteit
    USB voor uitwisselen van bestande
    Ook geschikt als voicerecorder
    Equalizer
    Display

    is dat wat?
     
  16. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor 100 euro misschien wel, maar ik zou er niet al te veel van verwachten. Wil je een goeie mp3speler van 128 mb zit je rond de 170 euro. 256mb zit je al snel aan de 200+ euro. Ik zou je eerder de Ibead 150 aanraden klik. Die schijnt erg goed te zijn en ik vind hem zelf erg mooi. Voor wat minder kwaliteit en functies schijnt een aiptek MPXXX wel goed te zijn. (die XXX staat dus voor een typenummer ;)) Die is zo rond de 80-100 euro voor 128 mb. Misschien vergelijkbaar met die audiokey.

    Het hangt er vanaf welke eisen je stelt.
     
  17. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    De FL heeft geen afstandsbediening, en kan je niet upgraden enzo. De FD is echt een mooi dingetje (een oude klasgenoot van me had die). Ik heb zelf de Mpio DMG (vorig jaar oktober gekocht voor (schrik niet) €270!!!!). Nu is die nergens meer te koop, en is zijn opvolger (de FD) wel met afstandsbediening, dat was een reden waarom ik eerst een DME wilde kopen (deze is ook niet meer te koop :'-(, maar die had geen id3 tag, backlight en was minder mooi. Maar de mijne (Mpio DMG), heeft wel als optie een digitale fotocamera die je erop kan zetten, maar die is weer nergens te krijgen :{

    Wat foto's bij de mp3 spelers :cool:

    Mpio FD100:
    [​IMG]

    Mpio FL 100:
    [​IMG]

    Mpio DMG (deze heb ik):
    [​IMG]

    Mpio DSC (de camera die optisch is voor de DMG, maar die nergens te krijgen is :+):
    http://www.mmport.nl/shop/mpio/dsc_s2g.gif

    Is trouwens 640X480 pixels

    Mpio DMB:
    [​IMG]
     
  18. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

  19. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1


    Je kan er een sd kaart bij proppen hoor. En dat ding is zo klein dat je geen afstandbediening nodig hebt lijkt mij. Dan zou de afstandsbediening niet veel schelen in formaat van de speler zelf. Naar mijn mening heb je bij zulke kleine mp3spelers geen afstandsbediening nodig en is het alleen maar onhandig.

    Ik raad iedereen aan hier om op het tweakers forum te kijken. Daar vind je echt alles!!!!!
     
  20. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de IFP 190T, in het wit met 256 mb geheugen. Voor de rest is de speler hetzelfde als de 180.
    Ik heb em nu bijna een jaar en hij bevalt zeer goed. Het geluid is uitstekend (er zitten ook goede oordopjes bij) en de batterij gaat lang mee. Nadeel is dat het geheugen niet uitbreidbaar is.
    De spelers zijn wel een stuk goedkoper geworden omdat er een nieuwe serie uit is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina