1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een goedkoop MP3 speler stick 128 MB welke zou ik kopen
     
  2. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Freecom Flash 64..
    €129,= @ Media Markt
    Uitbreidbaar naar 196 mb dmv 128 flash kaart voor €60
    De oordopjes zijn echt van ongelooflijk goede kwaliteit, en kunnen heel goed tegen [regen]water..
     
  3. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat die hele kleine?
     
  4. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga over 2 weken langs korea, denk dat ik daar op het vliegveld maar even ga kijken wat er leuk is.
     
  5. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar kan je wel wat moois scoren denk ik! Let wel even op dat je een redelijk bekend merk koopt, ivm de firmware updates die zowat elke maand verschijnen voor de betere/bekendere merken. Met name iriver en ibead komen om de zoveel tijd met een update, maar ook mpio en dyne brengen er nog wel eens 1tje uit. Met een vaag koreaans merk wat in de westerse wereld niet is doorgebroken heb je daar niet altijd kans op :)
     
  6. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de Mpio DMG gekocht ook iets van €270 met 256 mb. Prachtig dingetje.
    En de camera is wel te koop hoor, tis dan wel in Amerika maar je kunt hem wel kopen ;)
     
  7. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Tronky ik zeg je 1 ding koop NOOIT een Creative Rhomba slechte ervaringen mee gehad:confused:
     
  8. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest

    ik heb de IFP 190 TC 256 mb ook

    maar het enige nadeel is dat de batterij vet snel op gaat na 1 uur is het batterijtje weer op.

    ligt het aan de mp3 speler of hoort dat zo?
     
  9. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is er natuurlijk maar een de ware ultieme MP3 speler:

    [​IMG] _O_
     
  10. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik destijds het budget had voor een iPod, was de keuze inderdaad snel gemaakt, fijn dingetje hoor...
     
  11. Quack

    Quack That's my stapler.

    Berichten:
    958
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm besteld bij Apple.. moet nu nog wachten tot hij eindelijk wordt bezorgd... owww... :{ :eek:
     
  12. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vanmiddag deze besteld:

    [​IMG]

    [​IMG]

    klik voor meer plaatjes en info

    De MobiBLU DAH-1000 256mb _O_

    Ik vind hem zeer mooi en de 1e reacties van de mensen die hem besteld hebben zijn zeer positief! Deze speler heeft alles wat ik wil, ziet er prachtig uit, is klein, licht, enz enz en zeer goedkoop in zijn soort!!! Zat vooral te twijfelen tussen de ibead 150 en de iriver 390/590. Daar heeft de MobiBLU een einde aan gemaakt :D
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2003
  13. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik d8 ook over deze na, maar ik las dat de AAA batery (erg duur ook nog) maar iets van 11 uur mee gaat, wat aan de korte kant (die van iriver respectievelijk 24 en 28 uur! Maar mss had ik het verkeerd....
     
  14. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb hem zelfs met maar 128 mb :'-(

    Maar bij de MediaMarkt zag ik vorig weekend dat je hem kon kopen met 128 mb + camera :eek:, voor 230 euro dacht ik, maar de camera kon je nergens los kopen 8). Want ik wil dat ding best wel hebben, lijkt me wel makkelijk. :)
     
  15. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwah ik koop gewoon 2 GP AAA batterijtjes voor zo'n 8 euro en dan ben ik klaar dus echt duur vind ik het niet. Enne ja in die iriver gaat een AA batterij dus die zal langer meegaan. Ik vind 11 uur lang zat. Dan kan je 3x je playlist luisteren. En als die op is stop je je andere AAA batterijtje erin. Nee vind ik zat. Maar goed als ik em binnen heb dan zal ik wel mijn bevindingen posten.
     
  16. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil dus de iriver 590 kopen, maar heeft iemand hier ervaring mee en weet er iemand mss een goedkoop verkoopadresje?
     
  17. kale

    kale Robbie Williams

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er misschien mensen die erover nadenken een andere mp3-speler te kopen. Ik ben namelijk op zoek naar een 128mb-mp3speler voor een redelijke prijs. Misschien dat je er een weg doet? (ik kan het toch proberen?)

    Mvg, Kale
     
  18. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat hoort in ieder geval niet zo. Volgens de specs hoort de batterij +/- 20 uur mee te gaan, en met een goede batterij (duracell) haalt de mijne dat ook wel. Mindere batterijen gaan wat korter mee, maar toch nog wel 10-15 uur. Dus ik denk dat er iets met de speler mis is.

    Die mobiBLU ziet er inderdaad wel lekker uit trouwens
     
  19. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Zijn er van de oplaadbare aaa baterijen ???

    Ik heb namelijk geen zin om elke keer weer nieuwe baterijen te kopen
     
  20. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja GP batterijen. Deze zijn alleen niet overal verkrijgbaar. Vaak bij computerzaken zoals mycom e.d. en lokale electronicashops. Bij mediamarkt of dixons enz zal je ze iig niet vinden. Op de site die ik hierboven gaf kan je ze ook bestellen en ook de GP laders.

    Vandaag kwam trouwens de postbode langs met mijn MobiBLU :D......alleen ik was er niet :mad:. Dus morgenochtend ga ik hem ophalen bij het postkantoor :D.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina