Beste NBA spel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Messiah, 7 dec 2002.

1. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben van plan om een nba spel te kopen..
    Maar er zijn verschillende nba spellen op de markt.
    Weten jullie wat de betere van die spellen is?
    Willen jullie daarbij ook vertellen wat er beter aan is.
    Alvast bedankt.

2. Hotshot

Hotshot Guest

Ik heb NBA Live 2002 en NBA Live 2003..

NBA Live 2002 is geen slechte game..als je een NBA freak bent is het zeker de moeite waard..Alleen gaat verdedigen niet echt goed en 't commentaar gedeelte wordt erg eentonig..Grafisch zit het wel goed, maar de Xbox kan betere hebben..

NBA Live 2003 is DE basketbalgame voor de ARCADE freaks..
    Met de rechter stick kun je zoveel nieuwe trucs uithalen en met the D-Pad kun je tactische movements maken..zoals 'isolation'..met deze tactical movement houden je medespelers hun tegenstanders bezig zodat jij 1 op 1 tegen jouw tegenstander kan spelen..als je hem voorbij bent....SLAM DUNK BABY!!..grafisch is het beter dan NBA Live 2002..alleen is het jammer dat aanvallende rebounds zelden voorkomen..en ook jammer is dat EA dit jaar weer geen echte arena's heeft gemaakt in tegenstelling tot NBA 2K3..Dit is mijn aanrader totdat NBA 2k3 verschijnt in Maart..

- Trainings Mode
    - 1 tegen 1
    - Franchise Mode
    - Play Now Mode
    - Exhibition Mode
    Create A Player mogelijkheid..je kunt bij een zelf gemaakte speler uit een aantal nicknames kiezen, zodat de announcer je nickname roept als je een assist of score maakt en geen number whatever...

Laatst bewerkt door een moderator: 7 dec 2002
  3. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb NBA inside drive 2002 en 2003.
    In 2003 is er een franchise-mode ingevoerd, waarbij je 25 seizoenen achter elkaar kan spelen. Spelers worden na elk seizoen iets beter of slechter, en je kan rookies aan het begin van elk seizoen draften. Wat het leukst is dat je eigen spelers kan creeren en zij krijgen punten (na elke wedstrijd) dat je kan besteden aan hun skills (vergelijkbaar met een rpg). Zo wordt een waardeloze speler steeds beter en na 1 of 2 seizoenen een NBA-Allstar. Dit is erg verslavend.
    De Gameplay is veel realistischer dan NBA Live, maar ook weer niet te realistisch zoals in de NBA-games van Sega.

4. The Messiah

Leuk Bevonden:
    1
    Nog meer reacties graag :D

5. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NBA Live 2003 <== DE game op dit moment. Coole moves en manieren om met je tegenstanders te dollen. Goede arcade gehalte.

6. Dennis-XXX

Dennis-XXX Guest

er komt toch ook een NBA2k spel van sega voor de xbox?

7. The Messiah

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij toen ik in New York was zag ik NBA 2K3 al liggen.
    Ook leuk wat ze hadden was teruggebrengde games die je kon kopen.Zo rond de 17 dollar voor een spel wat normaal 60 euro kost of zelfs 70 euro.Maar ik heb niks meegenomen omdat die spellen het toch hier niet doen.

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    en je belt me dan niet even???

9. underground911

underground911 kap nâh!!!

Leuk Bevonden:
    0
    NBA 2K3 IS (LIJKT ME) SUPER RELAXED!!!
    dat baseer ik op het feit dat ik nba 2k2 voor de dreamcast heb, en die is het beste basketball spel ooit gemaakt!!! ( voor 2k3 dan )

10. Hotshot

Hotshot Guest

NBA 2K3 is al sinds Oktober in de USA verkrijgbaar..
    In Europa verschijnt deze topper rond April/Maart, Xbox Live Compatible dus we zullen lekker online tegen elkaar kunnen spelen.

11. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jaja echt wel beter, alleen jammer dat we tot april moeten wachten. Maar ach ja Xbox Live komt toch pas in maart.

12. Hotshot

Hotshot Guest

Nog 93 dagen wachten en toekijken :mad:

13. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja dan heb je wel wat!!!!!!!;)

14. Hotshot

Hotshot Guest

Ja dat wel maar in de USA zitten ze al lekker voor de buis met een zakkie chips en een blikkie cola online te NBA'en :'-(

PS: Pas in Maart/April komt NBA 2K3..dan is het seizoen al bijna afgelopen..

Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2002
  15. The Messiah

Leuk Bevonden:
    1
    Dus eigenlijk moet ik op nba 2k3 wachten maar als ik het nu wil kopen moet ik maar Nba 2003 kopen.....?]:- }:]

16. Hotshot

Hotshot Guest

Nee..NBA Live 2003 is echt super vet maar NBA 2K3 is niet te overtreffen..net zoiets als ehh...HALO die supervet is maar 007 nightfire kan het niet overtreffen..al verschillen ze van elkaar..

17. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kappen nou!!!:)

18. Hotshot

Hotshot Guest

Okay..;)

19. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    nba 2k3 lijkt mij ook de shit heb 2k ook op de dreamcast gehad en was supervet

leuk alternatief is street hoops geen nba maar wel heel vet
    kan je die spelen tot april 2003

20. THA NICK

THA NICK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    B-Ball games

Koop Street hoopz en NBA 2K3

Dat zijn pas de games!!!

Deel Deze Pagina