Nou ik heb eindelijk mijn salarisje binnen zo'n 450 euro haha en ik wil die goed besteden. Nu zijn mijn broer en ik van plan een Xbox te halen alleen weten we bij god niet waar we de beste prijs kunnen krijgen. Ik woon in de omgeving Rotterdam, Dordrecht in Zuid-Holland. En zou graag willen weten waar ik het meeste kan krijgen voor het minste geld Dus hebben jullie goede ervaringen met winkels in die buurt, of weten jullie misschien een goede prijsvergelijking website plz tell me
Dacht dat ze overal even duur waren. Maar als je er een hebt kijk dan bij de MediaMarkt voor de games. Die kunnen daar heel goedkoop zijn. Suc6 en alvast gefeliciteerd met je aankoop.
ik zou voor de trhill pack gaan als die al uit is ??? Daar krijg je Splinter Cell (een must-have) een Project Gotham Racing, een fantastische race game... Dit voor 299,- euro's.
Thanks Dioga waar kan ik die krijgen ook media markt? En nog een vraagje krijg ik dan ook 2 controllers?
volgens mij krijg je alleen maar 1 controler hij kost 299 dacht ik weet het niet cker bij de media markt
Ik zou ook gaan voor het Thrillpack bij de MediaMarkt idd. Maar bij SC en PGR zit toch ook nog JSRF en Sega GT (het Sega Pack) ?
Zoals ik al zei, ik weet niet of ie al uit is.. Zo niet zou ik er toch ff op wachten, het is een goede aanbieding vind ik. Als ie uit is zal ie bij speelgoed winkels staan, of ie bij MediaMarkt is weet ik niet aangezien er in Eindhoven geen MediaMarkt zit.. kijk anders ff op: www.mediamarkt.nl misschien dat daar meer opstaat
volgens mij niet hoor, heb laatst hier 't plaatje van de doos gezien op 't forum, stond duidelijk de Boxart op van SC & PGR, verder niks gezien over JSFR of GT2002...
www.mediamarkt.nl moet zwaar ge-update worden. Staat bijna geen moer bij. :{ [edit] Ik dacht juist dat ik die games er ook wel zag staan Nouja, ik zou dus gewoon ff bij de MediaMarkt gaan kijken en dat Thrillpack halen.
heb je meteen de klassieker HALO, die ik nu bijna een jaar met plezier speel (ter vergelijking, GTA lag na 3 weken weer te verstoffen, Red Alert na 2 maanden(
Massive entertainment pack is (bijna) niet meer te krijgen. Bij Dixons kun je het Thrill Pack kopen, voor € 299,95. Ik zou daar voor gaan, goed pakket voor een goeie prijs. En Dioga, hij is al uit hoor, een week of 2 al. klik hier voor link naar dixons-site.
Er was ook eerst zo'n actie bij V&D - XBOX - Controller - Segapack (jet set radio + sega gt 2002 op 1 disc) - Plus spel naar keuze. maar weet niet of die actie nog loopt en hoe duur dacht 260 euro.
Ja halo! Die game wil ik zeker graag spelen enig idee of er 2 controllers hierbij geleverd worden en waar nog te verkrijgen. P.s thanks voor jullie help was bang dat dit topic geflame zou opbrengen over zoekmachines en dergelijke
Zoals ik al zei, het pakket met Jet Set Radio Future, Gt2002 en Halo is bijna niet meer te krijgen, tenzij er nog ergens eentje in een filiaal rondzwerft, maar het is in ieder geval zo uitlopend als maar kan. Daar kom je dus bijna niet meer aan. Tip: koop Halo gewoon los, evenals een extra controller (er zit er maar eentje bij het thrillpack), en ding een leuke korting af. Als je een beetje een goeie winkel én de goeie verkoper treft, moet dat te doen zijn. Ik werk in zo'n winkel, dus ik weet er alles van
http://nl.kelkoo.com/b/a/sbs/nl/console/console/XBOX/type/CONSOLE/partner/ilse2/112101.html ik vond dit via google.
Wat ik daar zie zijn allemaal standaard consoles, de "kale" versie zeg maar, zonder spel en met 1 controller, of de console plus het Sega-pack (JSRF + Gt2002) -> die dus bijna niet meer te krijgen is. Niet echt actueel dus, en ik heb goedkopere prijzen gezien, gewoon in de winkel (kale console kost bij ons niet meer dan 259 euro). Ik zou je console trouwens niet bij een webwinkel kopen, maar gewoon in een winkel. Dan heb je en geen gezeur met verzendkosten, en service is makkelijker.