1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Beste Provider Om Te Kiezen

Discussie in 'Games' gestart door Inferius, 9 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wij gaan overstappen van onze oude internet provider en ik zou graag van jullie willen weten welke het beste is om te nemen, dus een goeie download en goeie upload snelheid en als het kan niet te duur.
    EDIT: Wel uitleggen waarom hij goed is.



    Alvast Bedankt,
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2004
  2. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Demon ADSL
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    kan je ook zeggen waarom?
     
  4. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Demon inderdaad! Ben zelf zeer tevreden klant van ze.
    Praktisch geen downtime en goede service!

    Beste koop volgens consumentenbond:
    http://www.demon.nl/demon/nieuws/persberichten/20031222.html

    Internet Provider van het Jaar:
    "Demon Internet is al drie opeenvolgende jaren uitverkoren tot "Internet Provider van het Jaar" door Net Magazine en is door de lezers van Internet Magazine gekozen tot "Beste Internet Service Provider on the Planet". "

    Als je wil checken wat snelste en goedkoopste in de buurt is dan is
    www.speedtest.nl een goede site! De url van Demon kun je zelf wel raden. :D
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er bestaad geen beste provider dat is namelijk voor elke regio (zelfs postcode verschillend)

    onze eigen Pejannl raad in zijn regio Demon af, omdat hij er veel problemen mee onder vind. Andere kunnen casema niet luchten of zien terwijl deze mogelijk ergens wel goed is...

    het beste is de volgende site te bekijken en dan de verschillende stats van de providers bij jou in de buurt te bekijken

    www.speedtest.nl

    (zoeken op postcode)
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    oke thnx
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    ik denk niet dat ik demon ga nemen, want je hebt limieten en wij hebben een netwerk en dan zal het limiet snel worden overschreden, dus mensen andere alternatieven
     
  8. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    planet internet is geloof ik de officiele live provider van nl. Dus daarom zou ik die nemen. Heb ik zelf ook en nog nooit problemen mee gehad. Zeer betrouwbaar.
     
  9. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    ik zie dat surfsnelADSL ook goed is, heeft iemand daar ervaring mee?
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan je Planet ADSL lite aanraden, geen datalimiet en ze hebben in minder dan een jaar drie snelheidsverhogingen gehad.
     
  11. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Demon heeft een Fair Use Policy http://www.demon.nl/producten/internettoegang/dslfup.html

    Het is dat overstappen nog lang duurt, anders had ik ook al lang Demon genomen.

    Edit: heb zelf HCCnet basis, ook nooit problemen mee gehad maar veel meer snelheid voor ietsjes meer wil iedereen natuurlijk :cool:
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    XS4ALL hoor ik ook goede dingen over. Maar dat is per regio verschillend. Nu ons internet probleem verholpen is en Wanadoo/Casema weer lekkere snelheid heeft is het ook hier weer prima, maar dat heeft wel maanden van frustratie geduurt.
     
  13. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    In het begin heb ik veel problemen gehad met Demon en Xbox Live (veel packets loss gemiddeld 12/25) op een gegeven moment hield ik er niet meer mee bezig (werd er schijt ziek van) maar je moet niet te veel gefixeerd zijn op getallen (waarden) maar de laatste tijd gaat het om de een of andere reden super. Ok ik vind persoonlijk dat het aantal ms bij Latency (Ping) nog steeds een beetje aan de hoge kant is en dat de packet loss wat beter kan zit nu gemiddeld op 21/25 (met de kabel had ik altijd 100% b.v. 22/22) maarja je kan niet alles hebben. Tevens valt de latency voor Europeanen altijd wat hoger uit met de xbox zelftest om dat de test server in amerika staat dus als je onderling met nederlanders / europeanen gamed dan zal het wellicht lager zijn.

    Demon internet voor PC gebruik is gewoon super. Ik en een vriend van mij hebben Demon internet en zijn beide dik tevreden over de snelheid (Die je hoort te hebben bij desbetreffende abbo)

    Data limiet??? Volgens mij heeft Demon daar nog nooit van gehoord en dan heb ik het over meerdere Gigjes soms wel per dag zowel up als download en ik heb er nog nooit wat van gehoord.

    Ik heb zelf een 8mb lijn en hier staan 3 Xboxen er op aangesloten en een PC.

    Demon voor Xbox Live vind ik nu wel goed. Ik kan b.v. met Rainbow Six gewoon hosten op 1 Xbox en mee spelen terwijl mijn broertje (Funky D) op de andere Xbox mee speelt (op dezelfde lijn) en ook nog 2 andere bij zitten (Mission,terrorist etc.) gewoon allemaal 3 sterren en zonder lag zover dat ik weet. Hetzelfde geld ook voor Rallisport 2 (met collision aan) Vaak staat de PC ook zwaar te up/dowloaden en dan nog kan er gehost worden met b.v. Rainbow voor 4 man (Mission) geen probleem.

    Dus eigenlijk ben ik wel tevreden nu (eindelijk naar veel gezeur in begin...Pennjal weet er alles van :D ) Ik weet niet of bij hem nu ook beter is maar bij mij wel....
     
  14. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0

    Die Fair Use Policy van Demon is héél erg soepel.
    Je kan zonder gezeur boven de 100GB p.m. uitkomen als je wil..
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    De meeste providers zijn vrij soepel hoor met de FUP, je moet het wel heel erg bont maken als je daar last mee wil krijgen. :eek:
     
  16. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    oh ik dacht juist dat je niet echt veel kon downloaden en dat soort dingen in tegenstelling tot een hoge verbinding
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    is 8192 Kbps(download snelheid) en 1024 Kbps(upload snelheid) het hoogst haalbare of kan je zelfs nog hoger dan dat? zo ja welke provider
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    8192 1n 1024 zijn op dit moment de to ... echter is 8192 niet de constante snelheid ... de providers kunnen een snelheid boven de 4mbit niet echt garanderen ... het zit dan meestal tussen de 4 en 8 mbit in ...
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    dat heb ik ook gelezen ja, maar ik zag nergens hoger dan 8192 en 1024 dus zal dat op dit moment wel het hoogste zijn
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit wordt een behoorlijke opsomthread, zoals Fardo al zei: 'de beste provider' bestaat niet, dat hangt van regio en persoonlijke omstandigheden, wensen en eisen af.

    Kijk eens op www.breedbandshop.nl, http://adsl.pagina.nl/ of http://breedband-internet.pagina.nl/, daar moet je ongetwijfeld een hoop informatie kunnen vinden.

    Deze gaat dicht aangezien niemand jou kan vertellen wat nou de beste provider is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina