kunne jullie een top 3 maken van de beste review sites?? dus 1.... 2.... 3...... [en tussen haakjes waarom.]
1 www.gamerankings.com [omdat je hier een gemiddelde krijgt van alle rankings + links naar de artikelen + user rankings + review rankings] 2.....niets eigenlijk
Voor al je reviews ga je natuurlijk naar XBW.nl zelf vind ik www.metacritic.com een erg betrouwbare site! met een hoop reviews die top een gemiddelde score leiden. Persoonlijk vind ik IGN wat enthousiast met scores, gamespot daarintegen vind ik ook erg betrouwbaar! Dus : 1 www.metacritic.com 2 www.gamespot.com 3 www.ign.com
1 www.xbox.com ---> gescheiden door een shlash( / ) moet je de game er achteraan typen, voluit. Hier vind je wel geen review, maar wel een hele grote impressie(meestal) van de game!(filmpjes, screens, intervieuws, links, enz.) bijvoorbeeld www.xbox.com/halo 2 www.xbw.nl/index.php?show=reviews [staan niet alle games, wel de meest bekende, en reviews zijn goed opgebouwd! 3 geen?
jah idd, metacritic is en betrouwbare site. Ze reviewen niet alle spellen, maar de belangrijkste komen aan bod. Daarna vind ik IGN ook een goede site, maar die geven wel erge hoge cijfers.