Ik wou de crew even melden dat dit toch wel de beste xbox site is die ik kan vinden op internet. Toch wil ik vragen waarom er geen release lijst is, misschien te moeilijk in nederland. En vet cool dat jullie een link hebben op de msn.nl/xbox site hebben, dat betekend zeker dat jullie de beste site hebben. greetzz The One 2000
Release lijsten zooi komt met de nieuwe XBW.. (die overigens niet meer op 1 april komt, maar we zijn er nu hard mee bezig)
hahaha jullie stellen net zo vele uit als de game fabrieken. maar ik weet dat een site maken niet makkelijk is dus neem de tijd.
eerst kwam ik veel op Xdome.nl maar nu dat dood is omdat ze nooit updaten ben ik vaak te vinden op xbw.nl... the best NEDERLANDSE website over xbox
Jij stouterik.. Xdome heeft nooit geleefd.. het spijt me om dat te zeggen , maar het is de waarheid..
Zekerzz mee eens, alleen de laatste tijd niet zoveel nieuws meer, maar wanneer komt de nieuwe lay-out van de site dan wel?
Release lijsten zooi komt met de nieuwe XBW.. (die overigens niet meer op 1 april komt, maar we zijn er nu hard mee bezig) ]:-
Hmm ik kan de komende tijd iig minder vaak eraan werken. M'n ouders waren niet echt tevreden over mijn rapport
Deze site is gewoon de beste xbox site van de wereld Ik kom niet eens op andere xbox sites. Hier heb je gewoon alles wat je wilt weten SoW keep on the good work1!