Beste soundtrack

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr.blond, 24 dec 2004.

1. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Welke game heeft nu echt de beste soundtrack vinden jullie en waarom? Natuurlijk de custom soundtrack heeft mijn leven heel wat aangenamer gemaakt, maar daar heb ik het dus neit over. Welk spel heeft de beste soundtrack volgens jullie, maar vooral, waarom?

Ik vind persoonlijk de soundtrack uit NFSU 2 erg sterk, omdat het perfect aanleunt bij het spel. Steeds opzwepende muziek, die je oppept nog wat sneller te rijden. Er zit ook vrij veel variaties in de nummers, enkel hadden er nog meer liedjes mogen opstaan. helaas kan je het niet aanvullen met je eigen liedjes :mad:
    Een slechte soundtrack kan ik niet zo meteen bedenken, hoewel ik vaak genoeg handig en dankbaar gebruik maak van de custom soundtrack.

Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    NFSU 2 is ook het eerste wat in mij opkwam. Kan zijn dat ik het nu aan het spelen ben dus nog vers in mijn geheugen ligt, maar de soundtrack van NFSU 2 is wel lekker. Lekker afwisselend; normaal houd ik niet zo van r&b, maar in dit spel is het niet storend, past het ook bij het sfeertje. Dat afgewisseld met wat rock en punk maakt het de perfecte soundtrack voor dit spel. Ook leuk dat ze bekende namen hebben gebruikt: Queens of the Stone Age en Snoop Dogg bijvoorbeeld.

Tony Hawk Pro Skater 3 vond ik ook een lekkere soundtrack hebben. Ook weer bekende artiesten die hebben meegewerkt, verschillende stijlen (wel iets meer richting punkrock, maar wel afwisselend) en ook perfect passend bij het spel.

3. jeroen_newhome

jeroen_newhome jeroen

Leuk Bevonden:
    0
    eff een vraagje dat afwijkt van het onderwerp tot hoelaat gaan jullie wel niet door
    Vandaag, 02:23

4. xboxser

xboxser xboxen is verslavend

Leuk Bevonden:
    0
    HIER nog later

ik vind zelf DE HALO soundtrack heel goed ik ken die nog nie van nfsu2 jah this morgen pas kerst he *) vedder Fijne kerst _0/

5. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ongetwijfeld de soundtrack van Metal Gear Solid 2.
    Zoveel sfeer/actie/drama die tergelijkertijd op een briljante manier worden gecombineerd, om kippenvel van te krijgen :'-( :cool:

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En waarom?

Niet gewoon de naam van een spel neerplempen, dan wordt dit een opsomtopic waar niemand wat aan heeft.

Deze thread wordt pas leuk als je ook uitlegt waarom je die soundtrack zo goed vindt.

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Bij mij komt gelijk Morrowind naar boven drijven. Zelfs nu nog, terwijl ik het al een jaar niet meer gespeeld heb, kan ik dat begin melodietje nog dromen. Het gaf gewoon een extra boost sfeer aan de game. En daar is een soundtrack imo ook voor. :)

8. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is er geen betere soundtrack dan die van Zelda OoT en the golden sun games: heerlijk sfeervol ! Eerste keer op Hyrule field deed mijn haartjes ervan overeind zetten!

9. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de soundtrack van NFSU1 nog altijd erg goed, van die muziek ga je vanzelf hard rijden. Ik vind die muziek van NFSU2 helemaal nix, heb mn oude NFSU1 muziek er weer ingezet. De Halo 2 Soundtrack is ook er goed. Vooral omdat je door de muziek helemaal in het spel gaat zitten.

Edit: Sorry Darkwing, heb het aangepast O-)

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zucht.....

Lees mijn vorige post nog eens :{

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik vind de soundtrack van Jet Set Radio Future en Splinter Cell wel goed.

Bij JSRF vind ik 'm lekker want hij past helemaal in de sfeer van het spel.
    En bij Splinter Cell vind ik 'm ook top, want de muziek klinkt gewoon spannend, net zoals het spel is. De muziek laat je gewoon al sneaken... :cool:

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ongetwijfeld de soundtrack van Need For Speed Underground 2. Die liedjes geven je gewoon inspiratie om die wagens nog mooier te maken. Ook de afwisseling van de liedjes, en dan bedoel ik dat de liedjes gesorteerd zijn (bijvoorbeeld die liedjes bij het racen, die liedjes bij het tunen), is erg goed gedaan.

De soundtrack van Fifa 2005 is ook erg goed, ook door de afwisseling. Fifa ook omdat de liedjes als het ware in hoofd worden gestampt.

Wat voor NFSU2 geldt, geldt ook voor THUG(2). THUG en THUG2 hebben ook een supersterke soundtrack omdat de liedjes helemaal passen bij de sfeer die er is in het spel.

13. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo2. Omdat je bij die muziek echt het idee krijgt dat je wat moet redden. Het geeft je een soort sfeer aan de game. Ik denk dat als H2 een andere soundtrack had (iets heel anders), dat je dan de sfeer niet zo beleefde, wat nu wel het geval is.

14. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de soundtrack vam Metal Gear Solid 2 heel erg goed ,
    maar van burnout 3 vond ik heel erg minder meschien lag het aan mij omdat ik nooit naar metal luister,maar gelukig kon je eigen music opzeten.

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Jet Set Radio Future.
    Geen top40 of muziek wat je op de radio hoort en er is ingedaan.
    Gewoon lekkere muziek die je nog niet eerder geoord hebt en op de radio/tv ook niet zal horen. Muziek die uiterst goed in de game past en erg lekker klinkt en vernieuwend is.
    Tja, verder ligt het er per game aan, een rpg heeft rustige muziek zonder vocals en een racegame of extremesports game heeft over het algemeen wat bekende nummertjes erin zitten. Lastig te vergelijken. Maar voor mij is en blijft het JSRF.

16. PureMaximus

PureMaximus Guest

ik vind de halo 2 spundtrack t beste. k weet niet waarom ik denk omdat k niet zoveel soundtracks van games beluister. alleen die van hsalo komt nog wel eens voor in me mp3 speler.

verder zorgt t er indd voor dat je meer in t spel zit.. heerlijk:)

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die van Tony Hawk's underground wel de beste. Daarna vind ik die van True-crime wel vet.

18. Victor

Victor Guest

Halo 2 en Splinter Cell. Halo 2 omdat ik vind dat het echt bij het spel past en mijzelf gewoonweg 'in' het spel zuigt. Ook bij sommige gevechten geeft het extra sfeer. Bij Splinter Cell omdat het ook bij de sfeer past. Bijv: als je ontdekt word wordt het spannende muziek en als je aan het sneaken bent is het heel rustig. Die zijn voormij echt allebei briljant.

19. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Half life 2 heeft hele coole muziek ( Weet iemand waar je die muziek kan douwnloaden ??)
    Verder halo 2 is ook cker geck
    ninja gaiden
    Fable
    Quantum redshift

20. thabo

thabo Zwabbo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Def Jam FfNY ook zeer goeie soundtracks heeft, gaster muziekje om het gangster gevoel nog meer op te krikken...

Deel Deze Pagina