Welk spel vinden jullie het beste. Playstation 2 komt met een heel mooi spelletje op de proppen namelijk RED FACTION 2. Die komt in Q4 2002 uit. Kan dit spel tippen aan HALO? check: www.redfaction2.com
Weet het ook niet, vond deel 1 op de PC een beetje tegenvallen.. En het is verdomd moeilijk om het sfeertje van Halo te evenaren. Ik denk dat Halo beter is..
Ik heb Red Faction niet gespeeld maar wel over gelezen..kan me gewoon niet voorstellen dat ie beter is dan Halo.. En als RF Bter is dan zou ie waarschijnlijk ook wat meer aandacht hebben gekregen.
ik heb red faction en dat spel valt zwaar tegen het is lelijk. dus er zal wel niet veel in red faction2 veranderen.
red faction is echt niet beter. geo mod engine (veel kan kapot) vindt ik niet geweldig en is maar af en toe toe te passen, ook heeft het spel geen geweldig AI, de sfeer is wel ok, maar aan halo kan het niet tippen
Is dat dezelfde red faction als op de pc? Ik vind dat een goeie shooter, maar het is niet te vergelijken met Halo. Halo heeft een heel aparte sfeer. Dat mist Rf, alhoewel het toch wel tof is.
rare vraag... a. beetje heeel vroeg om dit te vragen b. halo kan je onmogelijk vergelijken met RF2 c. Ik heb RF1 1 jaar lang gespeelt in clan en dat spel roult Maar het heeft geen sfeer zoals Halo d. Je kan beter Halo 2 en RF2 vergelijken , niet dat dat nut heeft omdat er zo weinig info is e. latur!
Wat verwacht je nou voor antwoorden op deze vraag??? Ten eerste is dit een XBox forum dus zullen mensen eerder zeggen dat HALO beter is. En ten tweede moet Red Faction 2 nog uitkomen en hebben we het niet kunne spelen............