Beste spel van 2003?!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 29 dec 2003.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    ----->>>(200:cool: beste game dit jaar (200:cool:<<<-----

    Het is bijna het eind van het jaar.
    En er zijn wel mooie X-box titels gekomen.
    Maar welke vond jij dit jaar nou het beste???
    En zeg dan ook waarom.
    De game moet wel van dit jaar zijn....

    Let op Jongens! Zorg ervoor dat je je keuze beargumenteert!
     
  2. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind PGR 2 wel een goede game. Speelt lekker, de integratie van LIVE! is gewoon de bom :)
    GFX zijn mooi, geluid van auto;s is goed(vooral de ferrari's) en er zijn veel races die je moet voltooien op verschillende moeilijkheidsgraden. Daardoor wordt het spel lekker uitdagend.
     
  3. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    PGR2 is echt het beste spel dat ik dit jaar heb gespeeld, goede graphics, super veel challenges. Het was het eerste spel dat ik op live speelde en ook de beste tot nu toe.
     
  4. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, als het 2004 was geweest wist ik het wel :) (Fable), maar het gaat om 2003, er zijn tamelijk veel goeie games uitgekomen voor onze welbekende zwarte doos maar ik denk dat ik dan toch voor Project Gotham 2 ga. Superrealistische graphics daarom dus prachtige bolides, en nog lekkere besturing :).
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Eerst zouden er heel veel games uitkomen (sudeki, halo2, ninja gaiden en fable enz)
    Die komen volgend jaar pas.
    Maar ik vond panzer dragoon orta echt een top game.
    Lekker moeilijk, goeie gameplay, ziet er echt goed uit en het verhaal was ook zeer goed...
    En ook al is het japans het is wel een top game.
    Ook lekker veel extra`s.
    Voor cheaters kan je pas cheaten als je de game iets van 20 uur eerst spelen en dan pas cheaten . :D ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2003
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind starwars: KoTor het beste omdat hij me lang heeft bezig gehouden en omdat ik van rpg's hou....veder boeit het verhaal je veel en als je hem uitzet heb je eigelijk meteen zin om door te spelen of ben je aan het nadenken hoe je verder moet en dat heb ik bij bijna geen 1 spel gehad dit jaar...
     
  7. Donkey

    Donkey Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij is dat Rb3. Biedt veel vind ik.
    Heel goede singleplayer, erg leuke coop en super multiplayer.
     
  8. Dinand

    Dinand Haags Kwartiertje

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij MGS2: Substance. Een goed verhaal met leuke vecht scenes, zeer goede soundtrack en leuke characters.
     
  9. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Star Wars: Knights of the Old Republic, het is een rpg (de beste imo) en ik houd van rpg's.
     
  10. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook KOTOR het beste spel van 2003. Lekker lang mee bezig om hem uit te spelen, en daarna kan je hem ook nog een x spelen maar dan op een andere manier (light/dark)
     
  11. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor PGR2. Mooie graphics, super geluid vooral de Ferrari F1 (ofzo iets) dat je remt en dan dat geluid, héééél veel mooie auto's, veel banen om te doen, veel races om te doen, veel verschillende classes, Gewoon een TOP game.
     
  12. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Zone of the Enders 2 (Sorry, ben eenverrader ;) ) Super gladde gameplay, bombastische actie (man, zoveel ontploffingen heb ik nog nooit gezien!) en audiovisueel helemaal top!

    Voor de Xbox: Rainbow Six 3. Heerlijk Live enabled gamepje met veel kleine details.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    jonges we hebben het wel over x-box games...
     
  14. dunpeal(NL)

    dunpeal(NL) RoBoKiN OnGeLoOd..

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Otogi is voor mij het beste spel, grafisch subliem,geluid prachtig en lekkkere gameplay, en Kei harde actie
     
  15. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond KotOR eigenlijk heel goed, maar het is een totaal andere genre dan PGR2 die ik ook heel goed vond. Dus ik vind dat ze samen op de 1e plaats kunnen rusten.
     
  16. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm twijfel twijfel topspin of pgr2 hmmm..
    Pgr2 is toch voor mij de beste game van 2003 zo` n goeie gameplay met de singleplayer ben je ook lang bezig en dan kan het feest weer op live beginnen.
    Echt een vooruitgang vergeleken pgr1.
    Super mooie gfx en de banen zijn zo vet de meeste dan
     
  17. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghost Recon: Island Thunder, duidelijk gaaf spel. Het is tenminste een beetje tacktisch, R6 trouwens ook, maar ik vind GR:IT toch gaver. Mijn favoriet...
     
  18. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    mn meeste uren besteedt aan Amped 2...

    en anders Zelda TWW:D ..maarja das voor mn cube
    dus das een beetje offtopic..maar wel een geweldig spel
    ...
    ga toch ook maar es Panzer Dragoon en KoToR kopen want ik hoor niets dan lof erover..
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kies voor Star wars: Knights of the old Republic.. Ik vond het een erg gaaf spel om te spelen, het ademde sfeer uit.. er zat een erg boeiend verhaal in. Heb echt alle levels zitten uitpluizen en op 1 side quest alles gedaan. Eerste xbox (singlepayer) spel waar ik zoveel tijd in heb gestoken. Deze verdient een plaats op het podium _O_
     
  20. godzilla123

    godzilla123 expert

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelda: the Ocarine of Time is voor mij nog steeds de beste. In 2003 op bonus disc bij zelda the windwaker toegevoegd. Wint het voor mij op alle gebieden van games behalve dan de graphics. Je wordt helemaal meegesleept in het verhaal en dat maakt het een game wat je zo een hele dag kan spelen. De game die op de xbox bijna net zo mooi vond als deze game is Splinter Cell. Eindelijk weer een game met iets nieuws. Namelijk de lichteffecten/schaduw enz waar handig gebruik van kon worden gemaakt in de game. Verder kwam Top Spin in de buurt.
    Speelt soepel/mooie graphics kortom het beste tennis spel tot nu toe.
     

Deel Deze Pagina