Beste Voetbal spel?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxxtreme, 31 jul 2002.

1. Xboxxtreme

Xboxxtreme Xbox Live Enabled

Leuk Bevonden:
    0
    hey guys ik ga denk ik morgen een voetbal spel kopen alleen weet ik niet welke ik wil. Misschien hebben jullie al een paar van deze games getest dus misschien kunnen jullie mij help.

- FIFA World Cup 2002
    - ISS
    - Redcard soccer 2002
    - Beckham soccer ofzo iets.

Welke raden jullie mij aan? hmm, fifa world cup vindt ik denk ik niet leuk omdat je volgens mij alleen met landen kan en niet met clubs.

Hmm, of denken jullie dat ik moet wachten tot Fifa 2003? Hmm, jah daar had ik ook aan gedacht maar hoelang duurt dat nog!?

Please help me out :)

2. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Plz, niet die laatste 2. Die schijnen zo enorm te zuigen, dat wil je niet weten. Ik heb ze niet gespeeld, maar ik heb het gehoord. Tja, en die andere 2. Ik zelf ben altijd meer een Konami-soccer-gamer geweest, dus ik zou eerder ISS zeggen. Maar w88 op een volgend voetbalspel is natuurlijk ook een optie. Het is namelijk zo dat de latere generatie games beter zijn, dus misschien een tip?!

3. x-freak

x-freak Guest

geen 1 is toff ze zuigen allemaal ,wacht wel op fifa2003

4. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Als je NU een voetbal spel wilt, en je wilt geen Fifa. Dan zou ik voor ISS2 gaan. Ik heb hem, hij is tof, maar je moet wel met vrienden spelen want na een week speel je tegen de computer alsof ze niks zijn. Maar dat is tot nu toe bij elk voetbalspel wat ik heb gespeeld, en er zullen meer mensen daar mee eens zijn. JE kan natuurlijk ook op Fifa 2003 wachten, ligt eraan of je perse NU een voetbalspel wilt of dat je nog even geduld kan hebben. Ik heb ISS2 en ik moet zeggen, hij is mijn geld dubbel en dwars waard. Ik speel vaak tegen een paar vrienden en dan is hij echt een AANRADER.

Sterkte,

Xbox_neut

5. Flood

Flood Guest

allemaal bout

6. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat dit niet je vraag was, maar misschien kun je nu maar beter geen voetbalspel kopen. Maar gewoon een andere toptitel. En dan maar hopen dat Fifa 2003 veel vernieuwingen heeft.

7. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Red Card is fun...

Mijn favo-soccer-game is nogsteeds PES2 (winning eleven 6) op de ps2, maar daarvoor zit je niet op dit forum natuurlijk ;-)

Red card is zeker een leuke game als je van fun-soccer houdt.
    Het is natuurlijk niet zo realistisch als de iss-serie (en die verliest het weer van de PES-serie), maar is zeker een leuk alternatief voor onze zwarte wonderdoos...

Huur hem eens, zou ik zeggen, dan kan je het zelf bekijken...

8. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Hey, 2002 Fifa World Cup is een heel leuk voetbal spel. Alleen het is eigenlijk het leukst om te spelen tijdens een WK. Het speelt er lekker. tip: koop geen David Beckam Soccer, de gootste bout voetbal game ooit, de gameplay slaat nergens op. Red Card soccer lijkt mij ook wel leuk. Maar daar hoor je ook slechte verhalen over. Ik raad je toch aan om ISS2 te kopen.

9. Xboxer14

Xboxer14 Guest

en nog wat, ook in ISS2 kan je niet met clubs spelen kan in geen 1 van die voetbal spellen volges mij. Behalve David Beckam soccer, maar daabij zeg ik KOOP HEM NIET!!!!

10. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Ik hoor ook dat ISS2 heel makkelijk schijnt te zijn. Dan zou ik toch eerder kiezen voor 2002 Fifa World Cup, die is toch egt wat uitdagender

11. TheRealHunter

TheRealHunter Wat??/

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Beste Voetbal spel?

Iss2 is toch nog wel wat moeilijker als fifa. Fifa is helemaal een eitje.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ISS2 is echt suckor, sorry, dan kan je beter FIFA hebben, zwaar verrot dat PES niet op Xbox komt :{

13. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Jep, laatst werd er bij de pu gezged, bij een review van ISS2 voor de Xbox, wacht niet te lang want PES2 komt eraan, maar zal wel voor de ps2 zijn

14. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Beste Voetbal spel?

Absolute onzin...tuurlijk als je alles met Argentie of Bazilie blijft spelen dan word het uiteindelijk ook met HARD modus goed te doen (nog steeds niet eenvoudig) om Wereldkampioen te worden.
    Met bijvoorbeeld Ierland in Hard kampioen worden...das een uitdaging. De enige manier waarop Fifa het je lastig maakt is door de meest onwaarschijnljke tegendoelpunten te maken. Met Iss mag je werken voor je geld en moet je met elk team totaal anders spelen om goals te maken.
    Begrijp me niet verkeerd, Fifa 2003 staat ook op mijn wanted lijstje (november :p) omdat 2002 gewoon lekker speelde, maar kom niet aan met het feitr dat ISS zo makkelijk is, de eerste week had ik met Frankrijk zelfs problemen om van Israel te winnen.

15. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Re: Re: Re: Beste Voetbal spel?

Ik zeg da toch ook nie dat ISS2 te makkelijk is ik zeg alleen dat ik het hoor, kijk maar bij cheats sta een discussie

16. Tigger

Tigger Master Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Beste Voetbal spel?

Was ook geen aanval naar jou toe, alleen de manier waarop je het formuleert klopt natuurlijk niet:
    Ik HOOR dat...Fifa IS echt uitdagender

Maar goed nogmaals geen aanval, ik wilde alleen uitleggen aan iedereen die ISS ook te makkelijk vind, hoe deze wat uitdagender te maken. Ik weet wel dat ik met Ierland flink heb moeten zweten om kampioen te worden...en das dan een subtopper in europa...ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik met echte dwergen ga trachten de beker te halen...help!

Deel Deze Pagina