kan iemand mij vertellen welke wireless controller ik hhet beste kan kopen want ik heb er egt geen verstand van alvast bedankt!
Is een goeie ik heb ooit die van logitech gehad en deze waren lomp vraten batterijen de rubbertjes en knoppen waren na twee weken al kappot of los!. Ik wil nu ook wel eens weten of er ubberhaubt wel goeie draadloze controllers zijn?.
Volgens mij is dit wel een van de betere wireless controllers. Neo S Helaas bestaan er nog steeds(naar mijn weten) geen wireless controllers waar je de headset in de controller kan plaatsen.
De beste draadloze controller is............tatadadaaaa.... de Cosmo RF Wireless Controller!! Je moet wel ff goed zoeken maar als je hem tegenkomt, gelijk kopen! hij is precies hetzelfde als de S controller van Microsoft en de baterijen gaan langer dan een week mee Hij voelt goed aan en niet zoals de meeste 3rd party controllers (dus hij voelt niet als plastic aan) . Ik weet niet precies hoever het bereik is maar ik zat 10 meter van de xbox en hij deed het nog perfect Hier kan je hem kopen: www.hotbit.nl www.lik-sang.com http://www.globe-gadgets.nl
http://www.globe-gadgets.nl/e-shop/catalog/ Daar heb ik ze ooit van gekocht (goed bedrijf trouwens) alleen die ik had reageerden te traag en dat maakt de boel lastig. Verder leek het me een goede controller.
Ik heb de Neo wireless besteld bij play.com en houd jullie op de hoogte, voor de prijs hoef je het niet te laten 17,99 pond.
K heb de draadloze controller van Logitech en bevalt perfect! Dat gezeik met die losse knopjes ed geld voor de PS2 controller van logitech, die s slecht .. batterijen gaan meer dan 50 uur speeltijd mee, das best lang en wat verwacht je anders van een draadloze controller.. hij is inderdaad zwaar maar ik vind dat juist prettig en hij ligt heerlijk in de hand maar ja, das mijn mening
nou das nog aardig duur...30euro ofzo en hij schijnt niet echt super te zijn, die cosmo schijnt daarentegen wel heel goed te zijn
Ik heb die cosmo sinds 2 dagen en hij bevalt me PRIMA! Hij is oplaadbaar met een stekkertje dat je gewoon inplugt, hij speelt heerlijk, zoals al is gezegd precies hetzelfde als een S controller van Microsoft. Bereik: ++ (rond de 8 meter) Levensduur batterijen: ++ (intern oplaadbaar) In de hand liggen: + (niks speciaals, gewoon als die van Microsoft) Uiterlijk: + (Niks vernieuwends) Speelbaarheid: ++ (je hoeft niet hard te drukken o.i.d)
Nou ik had er twee besteld en het kan ook aan mijn gelegen hebben hoor maar bij mij reageerde die traag of niet alle twee!. Verder leek ie me wel in orde ik heb nu de neo s bij play.com besteld en die doet het perfect en ligt net als de s-controller lekker in de hand wel jammer dat ie niet oplaadbaar is, ach dan maar een paar oplaadbare baterijen erin. het bereik was ± 15 meter en verder vindt ik hem voor 27€ echt een koopje!.