Beste Xbox aanbieding?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Repelsteeltje, 4 jul 2003.

1. xbox

ik zit er over na te denken om een xbox te kopen.. maar weet iemand wat tegenwoordig de beste aanbiedingen ervoor zijn?

dank u

2. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Uhm, misschien kan je de threadnaam wat duidelijk maken :) maareh, goede aanbiedingen, ga eens kijken bij Dixons, of Media markt ofzow.

3. boffers

boffers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zocht ik ook een antwoord op van de week, zie: deze link.

Xbox zelf heb ik het goedkoopste gezien voor 195 euro, zonder iets erbij. Natuurlijk kun je ook de X-bazar bekijken op het forum, of Marktplaats.nl indien je geen problemen hebt met een 2e hands Xbox!

4. ik zie net staan dat als je mm3 of andere spellen koop krijg je 50% korting op xbox live en dan kan een vriend je opgeven ofsow voor een gratis spel, betekent dat dat dat alleen me vriend een spel krijgt of alleen ik of allebei?

@boffers, ik heb em liever niet 2e hands.. maar er waren toch van die acties met 2 spellen ofsow?

5. boffers

boffers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de "vriend-actie" inmiddels verlopen, was toch tot 30 juni?

Er zijn ook acties dat je twee spellen bij je Xbox krijgt. Uiteraard zijn de kosten dan wel hoger- kijk maar bijv op www.dixons.nl --> Live bundel met Mech Assault en Ghost Recon voor 240 euro..

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
  7. is zo'n gewone actie, een xbox voor 200 euro, krijg je dan 2 controllers of 1?

zijn er trouwens nog speciale eisen voor wat voor connectie je moet hebben voor xbox live? en waar staat er iets over hoe het werktO-)

8. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    huh vaag je bent al 5 maanden geregistreerd en je hebt nog geen xbox:confused: . maar nou ja je krijgt er maar 1 controller bij. meestal hebben ze bij de dixons ook wel goede acties. ik weet niet meer of dat is maar je kon bij de dixons een xbox + 3 classics halen voor 200 euro. En voor xbox live heb je een adsl(geen lite) abonement nodig en een creditcard. en natuurlijk de xbox live pakket

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Voor vragen over Live kun je in het Live forum terecht.
    Ik weet alleen dat je een vrij snelle verbinding nodig hebt. Mijn 56kb modem is in ieder geval te langzaam.

De standaard verpakking is 1 xbox met 1 controller. Maar niet elke winkel doet daar aan. Soms krijg je er een dvd kitje bij, soms een 2e controller enz. enz.

10. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij de meeste winkels krijg je de classics er voor 10 euro per stuk bij. Aanraders zijn PGR, Amped, DOA3 en Moto GP. Die krijg dan dus voor 40 euro!!!! mee

11. hmm.. jij kom uit Alkmaar, bij welke winkels dan?

en als ik het begrijp moet je je xbox live stekkertje in dat kassie doen van me kabel?

dank u

12. boffers

boffers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Repelsteeltje, zoals gezegd kun je Xbox live vragen beter vragen in het Xbox live forum.

Overigens kun je de meeste informatie ook zelf vinden op de website van xbox- er wordt duidelijk uitgelegd wat je allemaal voor live nodig hebt. Klik voor meer info over live hier.

Succes!

13. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Threadnaam aangepast.

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    200 pesos anders 2e handsje kopen. Of het moet zijn dat je em uit azie haalt voor 157 euro. ( maar ja dan moet je em weer modden en dat kost ook centjes)

Deel Deze Pagina