Beste Xbox game...

Discussie in 'Algemeen' gestart door GoLarge.nl, 2 jul 2002.

1. GoLarge.nl

GoLarge.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Wordt Spiderman de beste Xbox game? Of hebben jullie duidelijk andere favorieten? Groetjes.

2. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk halo!!!

3. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Halo is het al. Halo 2 wordt het.

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    1.Halo
    2 en 3. THPS3 en DOA3
    4. Mex Peen.
    5. Moto GP

Allemaal erg leuk om te spelen. Spiderman wordt het zeker niet, kun je niet vergelijken met titels zoals Tekki, Ninja Gaiden, Unreal, Brute Force, Soul Calibur 2 enz.

5. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo natuurlijk. Spiderman vindt ik maar nix. Op zich best een leuk spel, maar als zo vaak: De besturing en de camera verpest het weer. Ze moeten gewoon een standaard nemen. Zoals bv de Halo besturing, die is perfect.

6. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    Gun Valkyrie

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Tjek deze sait van Tekki, je wordt er niet veel wijzer van, is puur plaatjes kijken. Wel lekkere plaatjes, sait is echt mooi gemaakt ook.
    Tekki op pag. op go ahead drukken. Niks nieuws, wel geil!!!:9

8. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde verhaal als spiderman (alleen dat met mindere graphics) Op zich best aardig, maar de besturing..........

Max Payne en Knockout kings komen bij mij op plaats 2 en 3. Zijn ook de enige games van de 15 die ik heb afgemaakt/uitgespeeld.

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn alletwee ook niet zo moeilijk.:+

10. GoLarge.nl

GoLarge.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Halo nog zo popu is zeg, dat had ik niet verwacht!8)

11. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt:D , maar dat is niet de reden dat ik ze heb uitgespeeld. Halo bv heb ik ook op Legendary (op 1 level na) uitgespeelt gewoon omdat het een top game is en omdat het het waard is om vaak te proberen. Spiderman is ook niet echt moeilijk maar na het 2e level hield ik het voor gezien. Als een game irritatie opwekt, niet omdat het moeilijk is, maar omdat er "fouten" in de besturing zitten zoals met Gun V en Spiderman heb ik geen zin meer.

Maarja, Ik krijg vandaag Morrowind, Hunter en Gauntlet binnen (import) en hier verwacht ik echt veel van. Morrowind wordt denk ik de beste game na Halo, als je er van houdt tenminste.

ps Vond je Knock out Kings echt makkelijk? Ik heb er zeker wel zo'n 40 uur over gedaan om hem uit te spelen. In Carreer mode heb ik zeker zo'n 50x tegenover ALI gestaan voordat ik hem eindelijk van hem won.

Laatst bewerkt: 2 jul 2002
  12. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Spiderman is poep. Het beste spel op de box begint met een H en eindigt met ALO....

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Alex. Ahum...ja logisch dat ik de indruk wekte dat ik ze alletwee gespeeld heb. Das nie waar, Knock out Kings heb ik puur van horen, zeggen, lezen. Ik plaagde je een beetje.
    Ik ben ook niet superhero uitspeler nl. Bij mij is alles altijd bijna uitgespeeld.:9 Mex Peen vind ik wel echt een makkelijk spelletje, erg tof, dat wel.
    Nog ff over GunV. vind niks mis met besturing hoor, zeker niet te vergelijken met Obi ofzo(Spiderman heb ik ook alleen van lezen dus dacht neem Obi als voorbeeld). Ik ontdek geen fouten, vind het gewoon vrij pittig.
    Had ook iets niet goed gedaan met saven....argh.... Zeker bij zo'n spel als GunV. moejje daar geen fouten mee maken.

14. GalO

GalO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit

Laatst bewerkt: 20 apr 2014
  15. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Halo & MotoGP :D

16. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HALO still roels

17. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met fouten bedoel ik dat ze het handiger hadden kunnen doen. Al valt de besturing van Gun F nog mee in vergelijking met Spiderman. Spiderman gebruik je alleen de left thumbstick om te bewegen en de rechter om de camera te bedienen. Wil je omhoog en omlaag kijken moet je de rechter zelfs eerst indrukken en je heb ook niet de reverse keuze zoals bv met Halo. Omhoog is omhoog en omlaag is omlaag. Ik kan hier gewoon niet aan wennen. Voor mij is het altijd het vliegtuig/helicopter principe up is down, down is up.

Gun V zal ik nog eens aanzetten. Was gestrand in level2 en heb daarna nooit meer gespeeld.

18. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    Level 2 van wat?
    Valley?

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Spiderman sowieso niet, en deze staat btw nog in het verkeerde forum ook. Ik ga btw voor Halo 2 :)

20. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    HALO,HALO2 enz

Deel Deze Pagina