Ik heb sinds gisteravond dan eindelijk een X360 en ben lekker demo's aan het downloaden. Tot mijn verbazing bevalt Moto GP 06 me uitstekend terwijl ik nog nooit eerder motorrace games speelde. Het is een leuke demo doordat er een single- en multiplayer demo in zit, en racen met Moto Gp 06 op Live is hilarisch. Samen met Battlefield; MC Demo en Saints Row Demo zijn dit tot nog toe mijn favoriete demo's, wat zijn die van jullie?
Mijn beste recente demo is Test Drive - deze demo heeft me ervan overtuigd dat ik het spel nooit ga kopen, heeft me dus geld bespaard
Als ik meer domo's aanklik dan kan ik er niet meer dan 1 daarna staat er steeds can't download. Nu kan ik er maar 1 per dag ofzo
Lost Planet, een titel die ik absoluut ga kopen!! Deze demo heeft gewoon een zeer goede indruk op me achtergelaten. Die explosies: drool!!!!
De Dead rising demo daar heb ik al makkelijk over de 20 uur inzitten.....ik moet echt de volledige game halen.
wordt een op som thread ... tevens kan dit ook besproken worden in de algemene marketplace demo thread